mitä lasissa, jalassa, päällä, mielessä ja toiveissa ja kuka perheestä paikalla....? =)

"vieras"
Lasissa Pirkka Cocista, jalassa leggingsit, päällä toppi ja villatakki (niitten leggingsiten lisäski), toiveissa että mies tulisi pian töistä kotiin ja perheestä paikalla minä ja nukkumassa oleva lapsi.

• Tykkää
Reactions: erinys
oivoi
Lasissa kylmää kuivaa ommpu siideriä, päällä farkut, toppi ja neuletakki. Mielessä ja toiveissa lähtee vähä kaupungille humputteleen, mutta ei viitti yksinään lähtee. Ja yksinäni kotona.

• Tykkää
Blue
mitä lasissa Mohito, jalassa Leggarit+villasukat, päällä Huppari, mielessä Tortilloja täynnä oleva vatsa ja toiveissa Nukkua aamulla pitkään ja harrastaa unista aamuseksiä ja kuka perheestä paikalla Mies ja kaikki kolme kakaraa ja koiraa....?

• Tykkää
Lasissa vettä, päällä punainen pellavamekko ja villasukat (ihana Suomen kesä :D).
Mies vieressä katsomassa leffaa, lapsi nukkumassa. Mielessä nukkumaanmeno, väsyttää törkeästi. Toiveissa pitkällä tähtäimellä työpaikka, asian pitäisi varmistua lähiaikoina.

mitä lasissa, jalassa, päällä, mielessä ja toiveissa ja kuka perheestä paikalla....? =)

Ei mitään lasissa,ei oo ees lasia! Jalassa kovat kivut ja ah niin ihanasti yltyvät! Mielessä amputaatio ja lääkepilven laillistamista koskeva adressin kyhääminen. Ainaisena toiveena yks kivuton päivä. Mies meni baariin ja lasten kaa kolmisin siis..Lapsen vahti ois ollut mutta eipä näitten kipujen kaa liikuta tänään...KIUKKU!!!

Purkissa piimää (olisi ehkä siveellisempää ryystää se lasista, mutta mitäpä turhia sotkemaan..), päällä icepeakin huppari ja rennot colleget, miehen "ISKÄ"-tossut ja pörrösukat. Pöydällä kilotolkulla talouspaperia niistämiseen, ja paikalla minä, koira ja kissa. Mies lähti yövuoroon hetki sitten. Varmaankin palstaillessa menee loppuilta, kun ei muutakaan jaksa oikein tehdä :)

just
Lasissa fresitaa, päällä leggarit, löysä paita ja alla toppi, jalassa villasukat. Mielessä lapsen kesäloma ja miten se selviää 4 viikkoa yksin, kun ollaan töissä miehen kanssa... Lapset nukkuu, mies katsoo telkkua, mä olen koneella...hhmmmmm laatuaikaa yhdessä... ;)

Käpälässä Olvin Karpaloa, jaloissa pirskahteleva levottomuus (=oisko kivaa päästä tanssimaan, oisko?!), päällä musta toppi, mielessä elämän raadollisuus ja ihanuus (= herkistyneessä mielentilassa siis :p), toiveissa seesteisyys ja paikalla minä koko ihanaisessa olemuksessani (muu kööri on jo untenmailla) :).

Viimeksi muokattu:
"Jenis"
Lasissa nyt Olvin vissyä, äsken ekstrakuiva omenasiideri. Paikalla lapset (nukkuu) ja minä, mies yötöissä. Päällä leggarit ja paita, mieli on aika tyyni ja toiveissa on että saisin NUKKUA tänä yönä. Ei tule tapahtumaan, joten toivon että saan muutaman ihanan valveunen kaveriksi hereilläpysymiseen.

Yhteistyössä