Mitä lahjaksi

LeenaK
Meidän 7-vuotias oli hyvin innoissaan kun sai Batman-yöpuvun johon kuului myös viitta. :) Varmaan pehmeät paketit on ihan jees jos niissä on joku hieno kuva tms. Muuten, esimerkiksi Muuttuva labyrintti -peli on meillä tosi poppis. Rannekello nuorelle miehelle jos hänellä ei vielä ole? Jos lelupuolelle niin b-daman -kuulaukkelit on ainakin meidän pojan eskarissa vissiin sitä kuuminta uutta. Legot on aina hyvä. Jne jne, kysy vaan jos haluat vielä lisää ideoita. :)
 
Joo mä allekirjoitan myös että vaatteet on hyvä lahja jos niissä on joku mieluinen kuvaesim.jääkiekkojoukkueen. Meidän 7v.oli tosi innoissaan saadessaan batman alushousuja ja sukkia lahjaksi. Joku peli on aina hyvä esim. alfapet, kummitusportaat. Mauri Kunnaksen kirjoista meillä on tykätty.ja tieénkin legoista.
 
yhdessä tekemistä
Itse suosin "elämyslahjoja". Elokuvakäynti kummin kanssa tai jokin muu vastaava kiva puuha yhdessä on kiva tapa muistaa. Lisäksi olen ostanut sitten tapahtumaan liittyvän pikku jutun lahjakortin mukaan: esim. olimme jääkiekko-ottelussa, lahjakortin mukana oli maila-avaimenperä. Lapsi kun haluaa vielä lisäksi jonkin konkreettisen jutun.
 

Yhteistyössä