Pitänee siis suunnata katselemaan pieniä vaatteita :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Pikkumyy:vauvan vaatteet ovat ihania, niitä ei ole koskaan liikaa. :heart:
Joku tälläinenkin olisi kiva, mutta luulen että lasta varten on kaikki mahdollinen jo hankittu ja esim. just toinen peitto jäisi käyttämättä.. Vai jäisikö?Alkuperäinen kirjoittaja elli-pelli:sain pienen kevyen peiton esikoisen synnytyä. itse pidin kovasti.
Tokihan niitä pitää välillä pestä joten ei varmaan haittaa vaikka olisi useampikin.Alkuperäinen kirjoittaja miiz:Joku tälläinenkin olisi kiva, mutta luulen että lasta varten on kaikki mahdollinen jo hankittu ja esim. just toinen peitto jäisi käyttämättä.. Vai jäisikö?Alkuperäinen kirjoittaja elli-pelli:sain pienen kevyen peiton esikoisen synnytyä. itse pidin kovasti.
En oikein osaa ajatella että mikä muu kuin joku body/haalari olisi käytännöllinen.
Sellaista hupullista kylpypyyhettä katselin kaupassa, mutta hylkäsin juuri tuolla perusteella että jos sellainen jo on niin ei toisella mitään tee. :/
Kiitos :flower:Alkuperäinen kirjoittaja keiju:LIndeks myy "bändi" paitoja ja Kappahllista löysin eilen noita rockstara bodeja'
Kannatta varmaan ostaa 56 tai 62cm
HAAA Kiitos muistutuksesta :flower:Alkuperäinen kirjoittaja milata287:itse sain baby blues sarjakuvakirjan -kovempaa kuin kuvitelmat- mikä kertoo esikoisen tuomisesta kotiin.oli todella osuvia ja hauskoja juttuja,tykkäsin kovasti. ja vauvalle ainakin meillä oli kovasti tarvetta kuolalapuille (pienempiä kuin ruokalaput) muuten oli koko ajan paidan kaulusalue puklussa ym...jokin soittorasiakin olis kiva,sellainen joka narusta vetämällä alkaa soimaan.
Minunkin mielestäni Vauvan vaaka on aivan ihana cd ja siitä on todella iloa moneksi vuodeksi. Meidän 3-vuotiaankin lempilaulut löytyvät vielä ko. levyltä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:. Löytyy paljon ihan vauvoille suunnattua klassista tai muuta musiikkia, mm. Vauvan vaaka on aivan ihana cd!
Alkuperäinen kirjoittaja hup:mä oon yrittänyt tuota korua ettiä eikä osu silmään :|Alkuperäinen kirjoittaja vieras:.
Itse jos nyt saisin jollekin ostaa lahjan lapsen syntymän yhteydessä, niin osatisin varmaan Smart Mom -korun.
Ei missään nimessä 56 cm! Ite plin tyytyväinen kun saatiin jopa 68 cm vaatteita lahjaks. monesko lapsi kyseessä ja minkä kokoinen syntyessään?Alkuperäinen kirjoittaja keiju:LIndeks myy "bändi" paitoja ja Kappahllista löysin eilen noita rockstara bodeja'
Kannatta varmaan ostaa 56 tai 62cm