Mitä lahjaksi 5-v. tytölle?

  • Viestiketjun aloittaja Memimmit
  • Ensimmäinen viesti
Memimmit
Ens viikolla olis likan kerhokaverin synttärit. On ekat juhlat joihin menee yksin - sekin mietityttää, että osaako tyttö käyttäytyä...

Mutta se kysymykseni/mietinnänaihe teille - mitähän lahjaksi ostaisi? Päivänsankarina siis 5vuotta täyttävä tyttö.
Minkä arvoinen lahjan pitäisi olla?

 
taustalta
Minä olen pitänyt rajana sellaista alle 8 euroa eli ennen maksimissaan sai olla 50 mk.
Joku Legon Clikits tai Mattelin Shelly jostain tarjouksesta voisi olla sopiva lahja.
 
tuhlaajatytär
5-vuotiaat tytöt pitävät yleensä piirtämisestä: tussit, värityskirjat, erilaiset kynät ja kumit ovat helppoja. Onko tytöllä pitkät hiukset: hiuslenkit, pinnit, pannat ja yleensä korut ovat ainakin meidän tyttöjen mielestä ihania. Samoin kaikki koottavat ja pinottavat lelut ja pelit. Hintaluokka 5-10 egee on yleensä sopiva
 
Äitskäläinen
Mä oon myös pitäny rajana tota 5-10?. Kaikenlaiset prinsessajutut on ainakin meillä in 5v tytöllä. Myös tehtäväkirjat on kivoja, meillä tyttö sai sellasen prinsessa tarrapuuhakirja joka oli tosi mieluinen. Tuohon hintahaarukkaan saa myös ns.oikeita hopea lastenkoruja, meillä kun neiti on ihan sormus- ym korufriikki.
 

Yhteistyössä