Mitä lahjaksi 18v täyttävälle tytölle?

lyh
Yleensä kun nuori tulee aikuisikään niin annetaan pullo viinaa, mutta koska sulla on budjetti 100€ niin vois antaa vaikka pullon XO konjakkia. Samppakalja tietysti käy myös
 
"vieras"
n.100e ja todella muotitietoinen ja kaunis tyttö

Ajattelin sellasta isoa meikkipakkia johon laittaisin jotainperustuotteita ja vois siihen sitten kerätä itse pikkuhiljaa...
No ei. Kyllä ton ikäisellä on jo omat tuotteet ja suosikit mistä tykkää. Meidän 15-vuotiaallakin on.

Rahaa tuon ikäiset tarvitsevat. Anna 50€ ja osta toisella kasa erilaisia kondomeja :)
 
No ei todellakaan anneta rahaa eikä mitään alkoholia...
Tytöllä vain perus lumenen meikkejä, uskon oikeesti että vois olla ihan innoissaan jostain huippu-tuotteista ja nätistä pakista, eikö kukaan näe ideaa tän takana? :/
 
uolla
Mun mielestä kuulostaa kivalta. Osta joku laadukas meikkisetti, siihen perustuotteita (päivävoide, silmämeikinpoistoaine, normaali meikinpoistoaine, kasvovesi ja kuorintanaamio) ja ehkä jotain kynsilakkoja? :)
 
"Kifa"
No itse en pidä tuota meikki-ideaa erityisen onnistuneena. Ensinnäkin tuon ikäisillä on aika omat käsitykset siitä millaiset tuotteet ovat kivoja, todennäköisesti kuitenkin ostaisit sellaisia joita ei käytä. Ja miksi tässä vaiheessa ostaa jotain kalliita kosmetiikkatuotteita joita tytöllä ei sitten kuitenkaan ole opiskellessa varaa ostaa enää lisää kun loppuvat?
 
[QUOTE="Kifa";27172040]No itse en pidä tuota meikki-ideaa erityisen onnistuneena. Ensinnäkin tuon ikäisillä on aika omat käsitykset siitä millaiset tuotteet ovat kivoja, todennäköisesti kuitenkin ostaisit sellaisia joita ei käytä. Ja miksi tässä vaiheessa ostaa jotain kalliita kosmetiikkatuotteita joita tytöllä ei sitten kuitenkaan ole opiskellessa varaa ostaa enää lisää kun loppuvat?[/QUOTE]

Miks mä ostaisin sellaisia joita ei kuitenkaan käytä? En oo mikään 45v martta perämetsästä :D

Raha on ihan turhaa, tyttö tekee itse keikkaa ja osti just itselleen 600e LV-laukun omilla rahoillaan...
 
"vieras"
Kun mun tyttö täytti 18.v. niin ei todellakaan saanut mitään viinaa lahjaksi. Sai erilaisia astioita, ja sit kanssa meikkejä, lahjakortin erääseen liikkeeseen.

Mun mielestä toi sun ideasi kuulostaa tosi kivalta, meidän tyttö tykkäisi siitä ainakin.
 
[QUOTE="anonyymi";27172045]Kuinka hyvin tunnet tän tytön? Jos tekisit jonkilaisen selviytymispakkauksen,jos siis tunnet hyvin ja tiedät kuinka reagois moiseen lahjaan.[/QUOTE]

Sinänsä hyvä idea, esim pikkuveljelleen sopis oikein hyvin mutta pelkään että tytön kohdalla ei olis niin osuva :/ kiitos vinkistä!
 
"vieras"
Aattelen kans että jokainen haluaa itse valita mieleiset ja sopivat tuotteet itselleen. Mutta ap on ilmeisesti päättänyt hankkia laatikkonsa, joten anna mennä vaan. Eikä ens kerralla varmaan kannata kysyä, jos on jo selvät sävelet.
 
....
No,mitäs jos ostasit tuon meikkilaukun ja sitten sinne sisälle lahjakortti sinne liikkeeseen josta vois käydä ostamassa meikkejä,joita haluaa ja just sillähetkellä tarvis. Mietin vaan,että jos käyttää lumenen tuotteita,että miten iho kestää sitten eri merkkistä.
 
"piukkis"
Jos tykkää laittautumisesta, niin entäs sitten jokin meikkauskurssi (siis sellanen parin tunnin opastus)? Useinhan niissä on lisänä, että saa sitten valita ko. liikkeen tuotteita X rahan edestä. Make up storellakin on, tai oli ainakin muutama vuosi sitten. Vai ottaako vihjeenä omista meikkaustaidoistaan.. :)
 

Yhteistyössä