Mitä lahjaksi 1-veelle?

vieras mammax6
SIsälle John Deeren mopo-auto. Me ostettiin sellainen ja lahja on ollut huippu ja kaikista mieleisin.

Meilläkin on kaikkea kun on 6 muksua mutta ainahan jotain uutta on kiva ostaa.

Onnea juhlijalle!
 
äippä
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Lego dubloja.
Jouluksi vasta, ne kun on oikeastaan vasta siinä 2 vuoden hujakoilla oleville.
Miksi näin? Meidän 1v4kk osaa jo niitä laittaa päällekäin...ja mä muistelen että legopakissa ois lukenut 1-3...mutta varmaksi en sano, voin muistaa väärinkin.
Meilläkin tuo 11kk poika rakastaa duploja, tällä hetkellä ei muulla leikikään :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Lego dubloja.
Jouluksi vasta, ne kun on oikeastaan vasta siinä 2 vuoden hujakoilla oleville.
Miksi näin? Meidän 1v4kk osaa jo niitä laittaa päällekäin...ja mä muistelen että legopakissa ois lukenut 1-3...mutta varmaksi en sano, voin muistaa väärinkin.
Niin siinä lukee varmaan 1½-3, en ole nähnyt yksiäkään duploja mitkä olisivat tasan 1.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Lego dubloja.
Jouluksi vasta, ne kun on oikeastaan vasta siinä 2 vuoden hujakoilla oleville.
Miksi näin? Meidän 1v4kk osaa jo niitä laittaa päällekäin...ja mä muistelen että legopakissa ois lukenut 1-3...mutta varmaksi en sano, voin muistaa väärinkin.
Niin siinä lukee varmaan 1½-3, en ole nähnyt yksiäkään dubloja mitkä olisivat tasan 1.
Ok, voipi olla noin.
 
Tuli mieleen, että joskus oon nähny jossain nettikaupassa sellasia potkujuttuja, mutta ne oli eläimiä.. Siis ja niissä mun mielestä pyöri ne pyörät ympärikin, ja eessä oli kahva, mistä pietään kiinni.. Mitähän ne ois ollu? Niitä oli kahenkokosia, isommille ja pienemmille.
 

Yhteistyössä