R
"rahka"
Vieras
Maustamattomat rahkat on mulle uusi juttu ja kaipaisin vinkkejä, mitä kevyttä laittaa sekaan, jotta maistuisi paremmalta? Pitää olla semmoista, mistä saa kalorit laskettua. Ostin tämmöisen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä en ainakaan käytä mitään missä on keinotekoisia makeutusaineita. Mieluummin tavallista sokeria sitte eihän sitä kilokaupalla tarvi laittaa.
makuaromia, leivontahyllystä löytyy.
Oma lempparini on vanilja-aromi. Teelusikallinen makeutusjauhetta niin on hyvväää, parempaa kuin yksikään kaupan vaniljarahka ja TERVEELLISTÄ toisinkuin ne kaupan sokerirahkat
No rahkaan se makeutusaine nyt vaan sopii paremmin jo ihan rakenteensa puolesta. Ootko maistanut koskaan rahkaa missä on sokeria seassa? Aivan eri asia syödä rahkaa kuin rahka/kerma/sokeri seosta.
Ja eihän sitä ole pakko laittaa ollenkaan jos ei halua. Itse tuohon vaniljarahkaan tykkään laittaa, koska se teelusikallinen makeutusainetta muuttaa koko rahkan maun. Tuo on meidän herkku, on oikeasti tosi hyvää
Olisi pitänyt selittää tarkemmin. Viittasin siihen mehukeittoon. Sitä kun olemassa normaali sokerilla mkeutettuna ja sitten se toinen versio jossa mm aspartaamia. Mulla ainakin rahkaan riittää niin pieni määrä se mehukeitto että se on ihan sama vaikka on normi sokerilla makeutettu.