Pyydät vaan.Alkuperäinen kirjoittaja jeba:Saako nykyään enää syntymätodistusta lapsesta missään? kotkassa eivät nimittäin ainakaan antaneet, en kyllä kysynytkään..
Riippuu sairaalasta. Ainakin useissa pääsee.Alkuperäinen kirjoittaja ?:pääseekö pelkopolille ennen raskautta?
Ohhoh. Onko näin?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi suuri osa kätilöistä ei ole luonteeltaan samanlaisia kuin muut hoitajat, vaan "häijympiä" ja epäempaattisempia?
Voi että... Missä ihmeen sairaaloissa olette JOUTUNEET synnyttämään kun tuollaista näköjään useampi kokenut!Alkuperäinen kirjoittaja sarppus:miksi ihmeessä uudelleensynnyttäjää kohdellaan kaltoin? Kun se on ennenkin synnyttänyt, niin ei se mitään kipulääkettä tarvitse, ja kyllä se hyvin menee. Sitäpaitsi ei tänne ole tultu mitään kivutonta synnytystä hakemaan jne......se oli se kolmas kerta. |O
Mulle kans ei sanottu mitään että väliliha leikataan. Tai siis kysytty että saako leikata. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja waaka:miksei mulle sanottu että leikataan väliliha :kieh: suihkutti jotain puudutetta ja kysyin että mitä teet kun polttelee alapäätä, kertoi vain suihkuttelevansa jotain puudutetta..
kotiinlähtöpäivänä toinen kätilö tarkasti alapaan ja kertoi leikkaushaavan parantuneen hyvin.. olin että mitä vit... ja ei siis ollut mikään hätä/kiire tms. :headwall:
Koska sitä ei pahemmin tunne ja on parempi ettei sano mitään. Äiti säästyy pahemmilta pelästymisiltä.Alkuperäinen kirjoittaja waaka:miksei mulle sanottu että leikataan väliliha :kieh: suihkutti jotain puudutetta ja kysyin että mitä teet kun polttelee alapäätä, kertoi vain suihkuttelevansa jotain puudutetta..
kotiinlähtöpäivänä toinen kätilö tarkasti alapaan ja kertoi leikkaushaavan parantuneen hyvin.. olin että mitä vit... ja ei siis ollut mikään hätä/kiire tms. :headwall:
Voi hiukan, mutta tuskin siitä on ollut pelkästään kyse.Alkuperäinen kirjoittaja epiduraali:Voiko epiduraali "hidastaa" synnytyksen kulkua? Itse sain epiduraalin, jonka jälkeen synnytys ei oikein edennytkään kunnolla. Voiko johtua siis tuosta epiduraalista?
no todellaki ois ollu kiva että sanotaan,ja mulle kyllä sano se joka kotiinlähtöpäivänä tarkasti että mulla on oikeus tehdä ilmoitus että on laitonta olla ilmoittamatta k.o asiaa. LUVATTA leikkelee toisten alapäitä jumalauta! :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Koska sitä ei pahemmin tunne ja on parempi ettei sano mitään. Äiti säästyy pahemmilta pelästymisiltä.Alkuperäinen kirjoittaja waaka:miksei mulle sanottu että leikataan väliliha :kieh: suihkutti jotain puudutetta ja kysyin että mitä teet kun polttelee alapäätä, kertoi vain suihkuttelevansa jotain puudutetta..
sama!! arvaapa painelinko kelloa sekunnin välein? se kätilö juoksi aina henkihieverissä äkäsenä ovenrakoon "mikä hätänä"Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko ihan normaalia että kätilö lähtee kesken ponnistusvaiheen pois useamman kerran ja jättää ensisynnyttäjän yksin ponnistamaan? Onks oikeesti niin vähän porukkaa laitoksilla ettei voi edes ponnistusvaiheessa olla koko aikaa paikalla?
Ihmettelen kyllä että ei esimerkiksi heti napsasun jälkeen sanonut.Alkuperäinen kirjoittaja waaka:no todellaki ois ollu kiva että sanotaan,ja mulle kyllä sano se joka kotiinlähtöpäivänä tarkasti että mulla on oikeus tehdä ilmoitus että on laitonta olla ilmoittamatta k.o asiaa. LUVATTA leikkelee toisten alapäitä jumalauta! :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Koska sitä ei pahemmin tunne ja on parempi ettei sano mitään. Äiti säästyy pahemmilta pelästymisiltä.Alkuperäinen kirjoittaja waaka:miksei mulle sanottu että leikataan väliliha :kieh: suihkutti jotain puudutetta ja kysyin että mitä teet kun polttelee alapäätä, kertoi vain suihkuttelevansa jotain puudutetta..