Ai jaha, no toivotaan että ootte paksuna sitten, tai saatte sen asuntolainanMutta pitäkää peukut pystyssä vaikka todennäköisesti joudutaan taas pettymään :'(
Mitäs tyttösi esittää?Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;27440311:Hyvää kuuluu. Jännitän ja odotan tytön esiintymisiä ensiviikolla.
Hän tanssii street tanssia ja vetäisevät paikallisessa ostoskeskuksessa flash mobbina gangnam stylen ja lavalla 10 tytön ryhmässä "thrillerin".Mitäs tyttösi esittää?
HienoaAlkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;27440365:Hän tanssii street tanssia ja vetäisevät paikallisessa ostoskeskuksessa flash mobbina gangnam stylen ja lavalla 10 tytön ryhmässä "thrillerin".
Juu. Se on rohkea tyttö, ollut jo monessa mukana.Hienoa
Onnea hienolle tytölle ja mahtavalle äidille kans :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;27440411:Juu. Se on rohkea tyttö, ollut jo monessa mukana.
WAU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:heart:Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;27440365:Hän tanssii street tanssia ja vetäisevät paikallisessa ostoskeskuksessa flash mobbina gangnam stylen ja lavalla 10 tytön ryhmässä "thrillerin".
Jee mäkin olisin halunnut mennä, muttei sinne sitten ilmaantunutkaan muita zombie-aikuisia. Olin vähän pettynyt.WAU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:heart:
Kiitos, ylpeä äiti olen.Onnea hienolle tytölle ja mahtavalle äidille kans :heart:
Ryminää ja ryskettä putkimiet ja sähkömiehet pitää. Koko kerrostalo remontissaMeille kuuluu hyvää Eletään jänniä aikoja :heart:
Hei täällä olen minäkin! Jei!:wave:
Hei täällä olen minäkin! Jei!
[video=youtube;s3oELPaIrjA]http://www.youtube.com/watch?v=s3oELPaIrjA&feature=related[/video]
Mistä sie nyt olet onnellinen?Moi :wave: nauran ilosta. Onnellisuudesta.