\
:flower: sain ihan kyyneleet silmiin tästä, kiitos kannustuksesta. Ja ehkä minulla muutama unelma olisi... yritän mennä askeleen kerrallaan eteenpäin, mutta joskus kun näkee miten pitkälle muut samanikäiset ovat jo menneet, tuntuu että olen myöhästynyt siitä viimeisestäkin junasta. No, ehkä tämä tästä.Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 13:52 Pelle kirjoitti:\:hug:Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 13:39 Iida kirjoitti:Olipa mukava lukea näitä. Minulla on näin: en ole peruskoulun jälkeen käynyt muuta koulua, töissä olen ollut silloin tällöin. Kärsin masennuksesta ja peloista. Minulla ei ole mitään tietoa siitä mikä minusta tulee isona. Luultavasti ei mitään. Naimisiin en ole päässyt ja raskaaksi en luultavasti voi edes tulla... että näin.'
Muistakaa arvostaa sitä mitä teillä on, kaikilla ei siihen ole koskaan mahdollisuutta.
Ymmärrän sinua. Arvostan niin sinun kuin itsenikin elämää, siitä ei ole kyse. Olen vain hakemassa elämälleni suuntaa ja siksi tämä avautuminen... Olet varmasti itsekin ajatellut paljon, mitä elämältäsi haluat ja mitä olet siltä tähän mennessä saanut. Kait se on osa ihmisen luonnette, silleesti spekuloida. Mutta hei, sinulla ja minulla on kummallakin kuitenkin aivan ainutlaatuinen elämä ja mahdollisuuksia toteuttaa itseään vielä vaikka kuinka! Onko sinulla mitään unelmia? Edes sellaista ihan pientä? Entä jos alat pyrkiä sitä kohti? Rakenna elämääsi uudenlaisia kuvioita, hylkää vanhat ennakkoluulot ja kuvittele itsesi rohkeati johonkin uuteen elämäntilanteeseen! Se voi kannustaa yrittämään vaikka mitä! Toisaalta kenenkään ei ole pakko pyrkiä mihinkään. Elämässä voi vain olla ja nauttia, antaa elämän virrata ja katsoa mihin se vie! :flower:
Voimia masennukseen ja pelkojen kestämiseen! Yritä tunnistaa elämässäsi sellaiset tekijät, jotka aiheuttavat masennusta ja pelkäämistä ja vältä niitä! Niin on paljon helpompaa!