Mitä kukkia teillä on parvekkeella?

• Viestiketjun aloittaja Miä
  • Ensimmäinen viesti
Miä
Pitäisköhän ensi kesänä panostaa tuohon partsiin? Mitäs kaikkea teillä on? Miulla on nyt vaan yksi verenpisara amppelissa. Se on kyllä aivan ihana :heart: Mutta vois laittaa vaikka jotkut laatikotkin ensi kesänä =)

No kato Miä, kun mä olen niin innoissani kun ikinä oikein mitään kukkia ollut :whistle:

mies viritti mulle säleikköä ja siihen koitetaan saada kasvamaan jotain..clematista ja sellain joku köynnöskasvi mikä tarrautuu sellaisilla kikkaraisilla langoilla tosi tiukasti joka paikkaan :eek:

Nimeä en muista :saint: :saint: :saint: :D

Mulla on laatikoissa Uuden-Guinean Liisat (valkoisia ja pinkkejä ) ja sit amppelissa Mansikka :p

Niin ja tällä viikolla laitoin kaikki! Petsasin myös lattiaritilät ja ostin pienen kaiteeseen kiinnitettävät pöydän! on siis tosi pieni partsi. Niin kyllä on hieno nyt :D

Miä
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
No kato Miä, kun mä olen niin innoissani kun ikinä oikein mitään kukkia ollut :whistle:

mies viritti mulle säleikköä ja siihen koitetaan saada kasvamaan jotain..clematista ja sellain joku köynnöskasvi mikä tarrautuu sellaisilla kikkaraisilla langoilla tosi tiukasti joka paikkaan :eek:

Nimeä en muista :saint: :saint: :saint: :D
Kelloköynnös on ihana noissa säleikköjutuissa, vink vink :D Miulla on tuollanen, se oli saatava, rakkautta ensisilmäyksellä :heart:

Miä
Alkuperäinen kirjoittaja Tilsu:
Mulla on laatikoissa Uuden-Guinean Liisat (valkoisia ja pinkkejä ) ja sit amppelissa Mansikka :p

Niin ja tällä viikolla laitoin kaikki! Petsasin myös lattiaritilät ja ostin pienen kaiteeseen kiinnitettävät pöydän! on siis tosi pieni partsi. Niin kyllä on hieno nyt :D
Guineanlissut on nättejä, miä tykkään niistä =)

Meillä on parvekkeella ollut pari päivää pensastomaattia, kahdenlaista basilikaa, tilliä, sitruunamelissaa, ananassalviaa, persiljaa ja ja.. sitten on jotain sinisiä kukkia, joiden nimeä en nyt saa mieleeni (persiljaakin piti muistella hetki, ennen kuin sana tuli mieleeni)

Mulla taitaa olla ennenaikainen dementia :D

Alkuperäinen kirjoittaja Muusio:
Alkuperäinen kirjoittaja morein:
http://www.aijaa.com/v.php?i=4385589
yulikohan ne kaksi suloista kukkaa nyt....? :heart:
Ei näy vieläkään, ainakaan minulle. Onko se kuva ihan .jpg/.jpeg/.png muodossa vai missä?
ENNEN MULLA ON tullut kuva tällä tavalla... höh, nyt se ei vaan tule. sori, mitä mä tässää nalkutan, :saint:

Yhteistyössä