Mitä kivaa teette tänä viikonloppuna?

Marilii
Alkuperäinen kirjoittaja Criminal Mind:
Lähetään laivalle muumeja kattoon :D :D :D :D
Mua ahistaa jo nyt laivareissu viikon päästä. Taas minut puhuttiin ympäri ja matkakin luvattiin maksaa. En vaan hennonut kieltäytyä, kun mies siitä tykkää ja hänen lomansa loppuu.

Se reissu kun on tehty niin saan lopultakin olla rauhassa täällä loukossani ilman mitään vaateita, juhlia tai muitakaan aktiviteetteja. Syksyä odotellessa.

 
Tää ilta kotona, oon ollut sairaana pari päivää. Huomenna mökille koko perhe, jos mulla kakka olo edelleen, lähtee mies ja lapset vaan. Mä jään kotiin.. ei mitenkään kiinnostais sairastaa näillä keleillä! Mutta ainakin lapsille tulossa kiva viikonloppu mökillä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
Alkuperäinen kirjoittaja Criminal Mind:
Lähetään laivalle muumeja kattoon :D :D :D :D
Mua ahistaa jo nyt laivareissu viikon päästä. Taas minut puhuttiin ympäri ja matkakin luvattiin maksaa. En vaan hennonut kieltäytyä, kun mies siitä tykkää ja hänen lomansa loppuu.

Se reissu kun on tehty niin saan lopultakin olla rauhassa täällä loukossani ilman mitään vaateita, juhlia tai muitakaan aktiviteetteja. Syksyä odotellessa.
No voi, mä taas tykkään matkata. Sama se vaikka vaan katurilla kaupungin sisällä :D
 
mää vaan
meillä esikoinen reissun päällä viikonlopun, isäntä lähtee lauantaina ajamaan motocrossia joten joko lähden lasten kaa kisoja katsomaan tai ollaan kotona kuten lähes aina muulloinkin. koitan täs ahkerasti pähkäillä lähteäkkö kisoihin vai ei!!!!
 
Marilii
Alkuperäinen kirjoittaja Criminal Mind:
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
Alkuperäinen kirjoittaja Criminal Mind:
Lähetään laivalle muumeja kattoon :D :D :D :D
Mua ahistaa jo nyt laivareissu viikon päästä. Taas minut puhuttiin ympäri ja matkakin luvattiin maksaa. En vaan hennonut kieltäytyä, kun mies siitä tykkää ja hänen lomansa loppuu.

Se reissu kun on tehty niin saan lopultakin olla rauhassa täällä loukossani ilman mitään vaateita, juhlia tai muitakaan aktiviteetteja. Syksyä odotellessa.
No voi, mä taas tykkään matkata. Sama se vaikka vaan katurilla kaupungin sisällä :D
Tuon katuri-sanan olen kuullut vain Heinolassa.

 
Marilii
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Miehen kanssa vaunuostoksille :)
Tämän muistan vielä vuosienkin takaa juhlahetkenä. :) Esikoiselle isäni toi Emmaljungat meille kotiin. Tosin ne oli jo yhdessä katsottu. Isä toi kuitenkin sen kakkosvalinna. Eka valintani oli kuulemma liian "kiikkerä" ja hän oli sitä mieltä, että poika putoo sieltä.

 

Yhteistyössä