vieras
"olen itsekin lehtimyyjä, en siis tilaa sinun kautta mitään". Tämä toimii aina kaupitteluun.
Tuossahan se ratkaisu tulikin. Itseasiassa voi puhua myös kotirauhan rikkomisestakin, kotirauhahan on perustuslain suojaama asia.Alkuperäinen kirjoittaja No:Entäs sitten kun on neljä kertaa sanonut kiitos ei, ja jänkkäys vaan jatkuu ja lässytilää? Luuri korvaan ei auta, kun samalla viikolla tulee kuusitoista puhelua.
Viimekertainen:
- Pirjo
- No kuule hei Pirjo, se on Kari täällä kuules Mediamyynnistä, mites sulla Pirjo nyt menee?
- Oot ilmeisesti myymässä jotain, en kiitos osta mitään. Mulla on suoramarkkinointikielto, poistakaa mun numero teidän kannasta.
- No kuule nyt varmaan liittymäkauppiaaksi luulet, ihan oisin tätä ja tätä lehteä myymässä ja...
- Ei kiinnosta, kiitos, en osta mitään. Voitteko poistaa mun numeron teidän kannasta?
- Eli sua ei liiemmin maailman tapahtumat kiinnosta? Eikö ois kuitenkin sunkin hyvä lukea.
- En. Osta. Mitään. Ikinä älkää soittako tähän numeroon.
- Eli olet niitä ihmisiä jotka pysyy mieluummin uutispimennossa. Eikö helpottuis kuule sunkin arki kun tietäisit mistä puhutaan.
- Ihanko oikeasti uskot vielä tämän puhelun aikana myyväs jotain?
- Niin, eli meillä on täällä nyt tarjouksena.....
- Seuraavasta soittokerrasta lähtee häirintäilmotus suoramarkkinointikiellon rikkomisesta. Sanotko vielä nimes ja esimiehes nimen?
*tuut tuut tuut*
Eli jos ei alennu uhkailemaan, niin asiakasta saa kohdella miten tykkää?Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Tuossahan se ratkaisu tulikin. Itseasiassa voi puhua myös kotirauhan rikkomisestakin, kotirauhahan on perustuslain suojaama asia.Alkuperäinen kirjoittaja No:Entäs sitten kun on neljä kertaa sanonut kiitos ei, ja jänkkäys vaan jatkuu ja lässytilää? Luuri korvaan ei auta, kun samalla viikolla tulee kuusitoista puhelua.
Viimekertainen:
- Pirjo
- No kuule hei Pirjo, se on Kari täällä kuules Mediamyynnistä, mites sulla Pirjo nyt menee?
- Oot ilmeisesti myymässä jotain, en kiitos osta mitään. Mulla on suoramarkkinointikielto, poistakaa mun numero teidän kannasta.
- No kuule nyt varmaan liittymäkauppiaaksi luulet, ihan oisin tätä ja tätä lehteä myymässä ja...
- Ei kiinnosta, kiitos, en osta mitään. Voitteko poistaa mun numeron teidän kannasta?
- Eli sua ei liiemmin maailman tapahtumat kiinnosta? Eikö ois kuitenkin sunkin hyvä lukea.
- En. Osta. Mitään. Ikinä älkää soittako tähän numeroon.
- Eli olet niitä ihmisiä jotka pysyy mieluummin uutispimennossa. Eikö helpottuis kuule sunkin arki kun tietäisit mistä puhutaan.
- Ihanko oikeasti uskot vielä tämän puhelun aikana myyväs jotain?
- Niin, eli meillä on täällä nyt tarjouksena.....
- Seuraavasta soittokerrasta lähtee häirintäilmotus suoramarkkinointikiellon rikkomisesta. Sanotko vielä nimes ja esimiehes nimen?
*tuut tuut tuut*
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:ja mua ärsyttää että ne soittelee 8 aikaan illallakin :kieh: Toi oli paras minkä minttuhirviö laittoi,sitä käytän ens kerralla