Mitä kivaa ohjelmaa sitä keksisi illaksi? Siis koko perheelle, lapset 3,5v ja 7v. Ulkona aikamoinen myräkkä, joten ajattelin suunnittelemastani hiihtoretkestä luopua
Itse pelilauta? :O Siis tarkottanee mitä? Ei meillä ole illassa ku se vajaa pari tuntia aikaa touhata mitään, joten ei nyt mitään liian monimutkaisia juttuja, kiitos!
Lautapelejä, leffaa, saunomista, herkkuruokaa... Eli ihan vaan kiireetöntä yhdessäoloa. Ulkoilun suhteen men tykätään käydä pulkkamäen yhteydessä kodalla paistamassa makkaraa ja juomassa kuumaa kaakaota.
Kuulostaa kyllä ihan ok:lta toi pelilauta homma, mutta epäilen ettei meidän 3,5v jaksa tarhapäivän päätteeksi keskittyä, ja tahtoo tulla vaan riitaa ku 7v osaa jo pelata aika moniakin pelejä ja toi 3,5 ei
Sauna, leffa ja herkut kuulostais tosi houkuttelevalta... harmi vaan ku meiän lapset ei jaksa koskaan kattoo telkkaa
Ehkä mä siis olen vaan hivenen vaativa?
[QUOTE="vieras";25431537]Meijän suunnitelmissa on saunomista pitkän kaavan mukaan ja herkkuiltapalaa Se tuntuu just sopivalta raskaan viikon jälkeen ja tälläsellä ilmalla.[/QUOTE]