Mitä kieliä olet opiskellut edes vähän?

Mulla on nämä:
-englanti
-ruotsi
-saksa
-ranska
-italia
-espanja
-italia
-venäjä

En mä kyllä noista joistakin oikeen mitään enää muista kun ei niitä tule käytettyä. Englantia osaan parhaiten ja ruottia joten kuten.

Suomi oli mun lemppari :) (Äidinkieli siis...)

Englanti (Pystyn käyttämään)
Ruotsi (En osaa hevonhuttuakaan, silti keskiarvosana koulussa oli 8?)
Espanja (Muutamia sanoja tunnistan, haluaisin opiskella lisää..)

ve-la
englanti
ruotsi
saksa
ranska
espanja
viro

Ja sitten osaa muutamia sanoja venäjäksi ja kiinaksi, mutten ole niitä sen kummemmin opiskellut.
Toki hei ja kiitos osaan sanoa monellakin kielellä!

JONSERED Karhunkantaja
Englanti, ruotsi, venäjä, ranska, thai, romanikieli, bahasa malesia, italia, espanja, amerikan "slam talk (eli viittomakielen katuversio), viittomakieli... Siinä ne taisivat olla.

Muutamalla noista pärjään, muutamia ymmärrän jonkin verran ja muutamista on kaikki unohtunut.

joopasenjoo
- Englanti (osaan hyvin)
- Viro (osaan ihan ok)
- Ruotsi (ainakin luetun ymmärrän)
- Saksa (en ymmärrä enkä osaa kun pari lausetta vaikka monta vuotta luin, päässyt unohtumaan)

"poikia3"
äidinkieli on suomi
Englanti taso kiitettävä - lähestyy äidinkielenään kieltä puhuvan tasoa, on mun opettajan lausunto
Ruotsi käytän päivittäin, eli kiitettävä ja perheen toinen kieli
Ranska - yläaste ja lukio - aika ruosteessa on kieli, mutta jotain jopa puhun vielä
Venäjä - lukio ja kauppaopisto - ruosteessa, mutta edelleen auttava kieli taito
Espanja - intensiivi viikonloppu - ymmärrän melkoisesti ranskan avulla ja jotain kykenen myös sanomaankin
Saksa - työväenopistossa puolen vuoden opinnot, auttava taso, muiden kielien avulla ymmärrän lisää
Kreikka - monta vuotta opiskellut työväenopistossa, silti aika alkeistasoinen on kieli, tosi vaikea, vaikein opiskelimistani kielistä.

"poikia3"
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22334311:
- suomi
- ruotsi
- englanti
- saksa
- ranska
- espanja

- C
- C++
- C#
- visual basic
- java
- javascript
- mumps
- object pascal
- cache object script
:cool:
hehe, pitäskö munkin nuo kielet laittaa, enhän mä muista edes mitä kaikkea osaan

- sas
- c
- javascript
- pascal
- cobol
- pl1
- visual basic
- html
- sql

näin äkkiseltään :)

"Cairni"
Tällähän on kielitaitoista porukkaa

Mulla on listalla
Suomi
Ruotsi
Englanti
Saksa
Ranska
Espanja

Ranska ei mun suussani kyllä kieleksi taivu vaikka kuinka yritin kouluaikana opiskella. Espanjasta ihan alkeita vasta menossa. Saksaa mä ymmärrän paremmin kuin puhun. Ruotsin kanssa sama juttu vaikka toki sitä töissä on puhumaankin joutunut. Englanti nyt sujuu ehkä parhaiten.

Yhteistyössä