Mitä kertoo facebookissa jos joku tykkää kaikkien muiden kommenteista (onnitteluista) tms mutta ei sinun?

  • Viestiketjun aloittaja "hmmm"
  • Ensimmäinen viesti
"mie"
Voi olla, että on myös epähuomiossa jäänyt klikkaamatta se "tykkää"-painike. Ainakin itellä kun taannoin oli synttärit, niitä onnitteluja tuli niin paljon, että oli vaikea katsoa ja klikkailla jokaiseen kiitokseksi tykkäämällä.
 
a.p.
Niin, tää on vaan sellainen että on joku päivitys ja sit sen alla perässä onnitteluja ja mä oon ainoa josta ei tykätä. Voisko tollainen jäädä huomaamatta, ehkä..?
 
"yks"
Mullekin kävi vasta noin, oletin sen niin ettei ko. ihminen halua olla mun kanssa tekemisissä. Se on ihan ymmärrettävää kyllä. Mietin jo että poistan sen mun onnittelun, kun ajattelin että ehkä en ois saanut onnitella, mutta jätin sen sitten
 
a.p.
[QUOTE="yks";27623813]Mullekin kävi vasta noin, oletin sen niin ettei ko. ihminen halua olla mun kanssa tekemisissä. Se on ihan ymmärrettävää kyllä. Mietin jo että poistan sen mun onnittelun, kun ajattelin että ehkä en ois saanut onnitella, mutta jätin sen sitten[/QUOTE]

Niin, mulla ei pitäisi olla tällaista.

Tai siis tämä nainen oli omissa kolmikymppisissäni muutama vuosi sitten ja nyt hän viettää omiaan isosti, ei kutsunut minua ja ymmärrän sen hyvin, koska nykyään ei olla enää pahemmin tekemisissä. Mutta mietin että jos hän ajattelee että mun onnittelukommentti on jotain vittuilua tai jotain siitä, ettei hän kutsunut minua, vaikka oikeesti koko asia on aivan fine minulle. ja ei siis siksi tykkää onnittelustani että ajattelee että kärkyn kutsua sinne juhliin tms, vaikka näin ei ole.
 
a.p.
[QUOTE="heh";27623851]Joo sori mutta en itse käy enää erikseen katsomassa onko onnittelustani tykätty niin en osaa auttaa :D[/QUOTE]

tulee se mulla ainakin siihen ilmoituksina jos tykätään..
 
"heh"
tulee se mulla ainakin siihen ilmoituksina jos tykätään..
En muistele mitään faceonnitteluja niin tarkkaan, että enää vaikka kahden tunnin päästä osaisin kaivata mitään tykkäämisiä. :D eli tulee minullekin kai mutta en ole sen kummemmin kiinnittänyt huomiota kun onnittelen ja unohdan saman tien.
Läheiset ja tärkeät saavat onnittelunsa muuta kautta ja vain heidän tykkäämisellään on väliä.
 
Pitäs varmaan poistaa koko facebook jos joku tykkääminen tai ei tykkääminen ajatellaan näin.. : / Eipä oo käynyt mielessä. Mutta toisaaltaan jos nyt poistan itseni sieltä, niin tulkitaanko se niin etten halua olla kenenkään kanssa tekemisissä ja jään täysin kokonaan yksin?:confused:
 
vierailija
Mitäkö ajattelen? Että nykyihminen on liian riippuvainen peukutuksista.
Kyllä se on niin että kyseinen valikoiva peukuttaja on laittanut ap:n mustalle listalle ja haluaa julkisesti näpäyttää ikävällä tavalla.

Voisipa olla narsismi syynä. Minä tykkäsin erään sukuun naidun kuvajulkaisuista aina. Havahduin siihen että hän tykkäsi aikuisen lapseni kuvista, mutta minun ei koskaan. Niinpä lopetin ja maksoin potut pottuina. Hän on narsistinen muidenkin mielestä.
 

Yhteistyössä