Mitä kautta vauvanvaatteet eteenpäin vähävaraiselle?

• Viestiketjun aloittaja "vierailija"
  • Ensimmäinen viesti
"vierailija"
Haluaisin lahjoittaa vauvanvaatteita suoraan eteenpäin vähävaraiselle äidille/perheelle. Voisin viedä tavarat ihan suoraankin vastaanottajalle (pääkaupunkiseudulla). Mitä kautta saisin homman hoidettua, onko vinkkejä?

Olen yrittänyt neuvolan kautta, vienyt sossun seinälle ilmoituksen ja ilmoittanut Hope-yhdistykseen. Näistä mikään ei ole ainakaan vielä toiminut.

Vaikeeksi tuntuu menevän tämä toisen auttaminen... Onko muita ehdotuksia?

"vieras"
Itsekin vähävarainen, kolmen lapsen yksinhuoltaja joka odottaa neljättä, isä kieltäytyi kauniisti vastuustaan. En vain kehtaa missään kysellä ilmaiseksi mitään :D Luulisin kuitenkin että esim. täällä plussalla vielä toimii se kerho, jossa voi lahjoittaa ja ottaa vastaan tavaraa, muistaako joku?

"oululainen"
Jos joku Oulussa- oikeasti tarvitseva- kaipaa vauvanvaatteita+hoitoalusta, imetysliivejä yms niin laita viestiä tinttu.kojola@gmail.com
Olen itsekin yh enkä kylve rahassa, mieluummin annan vaatteet jollekin tarvitsevalle kun en pääse mitään kirppistä pitämään eivätkä nuo aivan sellaisia merkkituotteita ole joilla huuto.netissä rikastuisi huimasti ja ilman autoa vaatepakettien vieminen postiinkin on vähän turhauttavaa=9 Myös naistenvaatteita löytyy jotakin yms.

Mulla kanssa odottaa ainakin 3 kassillista vauvan vaatteita tossa että mihin ne työnnän.
Pk- seudulla ei tunnu olevan tarvetta edes ensikodeilla. Siistiä ja hyväkuntoista perusvaatetta, jota en vaan jaksa myydä enkä halua Uffille antaa.

Yhteistyössä