Mitä kannattaa tuoda Amerikasta?

  • Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"Vieras"
Mieheni on lähdössä työreissulle Louisianaan. Mikä siellä on halpaa? Vois lapsille jotain kivaa sieltä tuoda. Vaatteista oon kuullu, että ne olis edullisia. Onko edelleen? Entä Sylvanian families jutut? Me ei olla kumpikaan siellä käyty koskaan, joten ei ole mitään tietoa näistä jutuista. Kiitos, jos joku osaa vastata! :)
 
lääkkeit
Itse olen tuonut nuhalääkkeitä, näitä jotka siis auttavat tukkoiseen nenään. Pari pakettia omiin tarpeisiin. Suomessa noi (Duact tms) saa vain reseptillä lääkäriltä, kun jenkeissä ovat avoimessa myynnissä.
 
"Vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja lääkkeit;25684896:
Itse olen tuonut nuhalääkkeitä, näitä jotka siis auttavat tukkoiseen nenään. Pari pakettia omiin tarpeisiin. Suomessa noi (Duact tms) saa vain reseptillä lääkäriltä, kun jenkeissä ovat avoimessa myynnissä.

Tai näitä:

 
usaaaa
[QUOTE="hmm";25684979]Vaatteita lapsille. Henkkamaukat on siellä kalliita Suomeen nähden, mutta Paul Frank on halpa. Keskihintaisia merkkikenkiäkin saa sieltä edullisesti.[/QUOTE]

Peesi. Kaikki tällaset Paul Frank tyyppiset merkit on suht edullisia ja niitä kannattaa tuoda. Ja samate meikit ja hiustenhoitotuotteet on edullisempia mitä suomessa.
 
"Vieras"
Kiitos paljon kaikille vastauksista!! :)

Nuo vaatteet on sellaisia, mitä meidän teinit halus, niin tää nyt vahvisti sitä, että niitä sieltä kannattaa katsoa. Apteekkiin saa mennä mieheni katsomaan, että mitä sieltä löytyisi! ;) Nuo Conversen tossut vois olla kyllä juurikin sellaisia, mitä teinipojat tykkäis käyttää. Pienemmille sitten jotain leluja, toki vaatteita heillekin, koska niitä aina tarvitaan! Onko mp3 soittimet edullisia?
 
Vaatteita, liinavaatteita, pyyhkeitä.

Kirjoja, etenkin keittokirjoja, lehtiä.

Keittiöjuttuja, kaikenmaailman kihveleitä ja kahveleita.

Jotain ruokajuttuja mitä ei saa täältä.

Sähköjuttuja sen sijaan ei voi tuoda.
 
Merkkivaatteita aikuisille ja lapsille, laukkuja ja kenkiä.
Outleteissä ne on paljon edullisempia ku täällä.
Muutama vuos sitten ainakin Hilfiger, Timberland, Columbia, Guess, Paul Frank, Converse esim. oli paljon halvempaa.
 
[QUOTE="Vaatteita";25684975]Merkkivaatteita kannattaa tuoda, sanotaan nyt vaikka esimerkiksi Tommy Hilfiger[/QUOTE]Ma huomasin viime elokuussa ku kavin Suomessa , etta vaatteet jotka oli Suoessa Euroina ovat taalla taaloina. Sina olis joku 30 prosentin ero.
Ameriikassa vaatteet ovat jopa halvempia kuin taalla.
 
"Vieras"
Kiitos paljon!! :)

Noita vaatteiden kokoja mä juuri mietinkin, että mitenhän niiden kanssa on... Osaako joku kertoa, että jos täällä pojat käyttää kokoa 170 cm tai S, että mitähän ne mahtais siellä olla? Pienemmille osaa paremmin tuoda, kun noille isommille.. Miten ne kenkien koot menee? Toivottavasti mieheni osais tuoda oikeen kokoisia! ;)
 
Mä en ole koskaan käyny siellä, mutta oon kuullut et siellä on aivan ihania just nuita ruokajuttuja mitkä säilyy. Yks kaverini toi kerran jotain popcornimaustetta voin maulla ja olikohan hapankerma-sipuli, vitsi ne oli hyviä!!!
 
"Vieras"
Kiitos tiedosta! :)

Eiköhän sieltä jotain kivaa meille löydy! ;) Nuorin odottaa, että koska hän saa tuliaisia.... :D No hetki vielä menee. Jos jollain tuohon vaatekokoon apuja, niin olis kiva kuulla, että kuinka erilailla ne on siellä mitoitettu!

Ap
 

Yhteistyössä