Mitä kamalaa lapsillesi on joskus sattunut?

  • Viestiketjun aloittaja huh
  • Ensimmäinen viesti
Q
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
Eivätpä ne siellä hirveesti osanneet mitään tehdä. Laittoivat vaan laastareitä päähän ja repivät ne irti. Lääkkeet sai kipuihin.
Varmaan kamalaa lapselle, kun ensin laitetaan laastareita ja sitten revitään ne irti... :/
 
äiti1
On se, tapahtui vielä lastenklinikalla helsingissä. Lapsella oli ollut kipsit lonkkavamman takia monta kuukautta ja luut olivat hauraat kipsinpoiston jälkeen kun ortopedi halusi kuvan lonkasta. Valitus tehtiin ja korvauksia saatiin, mutta erittäin inhottava tapaus oli:(
 
Marilii
Alkuperäinen kirjoittaja Q:
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
Eivätpä ne siellä hirveesti osanneet mitään tehdä. Laittoivat vaan laastareitä päähän ja repivät ne irti. Lääkkeet sai kipuihin.
Varmaan kamalaa lapselle, kun ensin laitetaan laastareita ja sitten revitään ne irti... :/
Niin oli. Yritin pidätellä itkuani ja olla reipas.

 
No täällä ei nyt sillei mitään ihmeempiä, esikoinen joutu olee 2kk erossa musta (sen täytyy olla kauheeta lapselle), pihalla yritti tulla kerran liian korkeesta tuolista alas, vaikka oli lasten tuoli ja kaatu nenälleen pihakivetykselle ja nenä ihan ruvella. Keittiössä kompastu jakkaraan ja tuli paljon matalemmalta ja pehmeämmin alas ku pihalla mut meni poikki tuo jänne joka on ylähuulen ja yläikenien välissä. Ei niille mitää voi tehdä.
Kuopukseen tungettiin letkua ja piuhaa ja putkea (keskonen), senkin täytyy olla hirveetä. Ja kerran parin/muutaman kk ikäisenä nukahdettiin sohvalle niin et kuopus oli mun mahan päällä ja mä olin tietenki pyörähtäny ja kuopus tippu lattialle. heräsin siihen ku mies ampu välittömästi nostaa kuopuksen, ei käyny mitään mut kyllä mä olin huolissani!! En oo toista kertaa nukahtanu vauva sylissä.
 
Millipidetär
Nukahdin sohvalle kun lapsi oli 6kk ja leikki lattialla, heräsin 20 minuutin päästä...lapsi oli tuon ajan tehnyt ties mitä, vauvani tippui pari kertaa sängystä, kiitos typerien vanhempien.
 
Oli just ja just 1v ja kauppaan oltiin lähdössä, likalla ulkovaatteet päällä ja kengät jalassa, hain kännykän keittiöstä lähti mun perään kävelemään, kompastui ja hampaat läpi huulesta..

Pari viikkoa sitten tuli sohvalta pää edellä alas, ei ehtinyt käsiä laittaa edes eteen, otsaan kohosi järkyttävän kokoinen kuhmu ja oli tummansiniliila ja tosi arka..

Sitten on kaatuillut mm niin että huuli auki, poskipää auki, leuka auki, silmäkulma auki..

Ja ei oma, mutta hoitolapsi n. 1v 6kk silloin, juoksi ja kompastui maton reunaan koiran kanssa riehuessa, pää kaapin kulmaan ja syvä vekki silmäkulmaan, liimatahan se piti.. Onni onnettomuudessa että ei mennyt silmään.
 
o_O
Päivähoidossa askartelujen lomassa lapselta töksähti sakset (onneksi ne tylppäkärkiset) leukaan alapuolelta. Tuli silti ihan kiitettävä "vekki" ja arpi jäi. Jääpuikko tippunut silmäkulmaan... silmä mustana. Kummatkin pikkuvarpaat murtuneet (ja nyt isompana ovat ihan kierot). Tippunut pinnasängystä ja syöttötuolista, kun itse kiipesi yli.
 

Yhteistyössä