Mitä kalaruokia teillä syödään?

Kuha,siika ja ahven on mun lempi kalat.
Niitä paistettuna pannulla..leivitettynä tai ilman leivitystä.
Uunissa kermassa tai ilman yrteillä tai ilman.

Joskus lohtakin..en vain itse tykkää joten harvemmin itse sitä valmistan.
Lohesta kyllä tykkään tehdä kalakeiton.

Toisinaan ostan jotain paneroitua kalaa pakastealtaasta jos on kiirus päivä.
Seitäkin ostan joskus ja teen valkokastikkeen päälle,heitän juustoraastetta tai manteleita (tai molempia) päälle ja kypsennän uunissa.

"vieras"
Useimmiten lohta, se on niin helppo tapaus :)
Kuhaa, siikaa, eettisesti "poimittua" tonnikalaa (myönnän, että ehkä mua höynäytetään)
Ahventa, joskus äärest harvoin haukea.

"..."
[QUOTE="vieras";27312334]Miksi pitää olla inhottava, kun ap kysyy aivan asiallisia?[/QUOTE]

:D

Äitihauki ja poikahauki olivat kaislikossa uiskentelemassa kun yhtäkkiä heidän ohitseen vilahti uistin. poikahauki siihen "äiti mikä toi oli?" äitihauki vastasi: "poika älä sä siitä välitä se oli vaan se sama rapalan huora jonka perään faijas lähti viime kesänä!"

• Tykkää
Reactions: Minuli
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;27312286:
Mikset käy kalassa? :)
Ai missä? Osta ensin kalastuslupa ja sen jälkeen vielä toinen, että saat kalastaa muuallakin kuin siinä lähimmässä jorpakossa. Kiitos ei.

Lohta tulee syötyä enimmäkseen. Muita tarjouksesta, jotain ahventa, muikkua, siikaa lähinnä. Pakasteena on ihan kivasti eri lajeja; valmiita keittokuutioita tulee usein napattua. Tonnikalaa enää harvemmin.

lucifer
[QUOTE="vieras";27312396]Ai missä? Osta ensin kalastuslupa ja sen jälkeen vielä toinen, että saat kalastaa muuallakin kuin siinä lähimmässä jorpakossa. Kiitos ei.

Lohta tulee syötyä enimmäkseen. Muita tarjouksesta, jotain ahventa, muikkua, siikaa lähinnä. Pakasteena on ihan kivasti eri lajeja; valmiita keittokuutioita tulee usein napattua. Tonnikalaa enää harvemmin.[/QUOTE]mato onkeen ei lupia tarvi

• Tykkää
Reactions: röppö ja Tepadj

Yhteistyössä