Vieras
Jäätelöä, jonka nimeä en muista. Mutta oli malliltaan kuin sähkökitara. Löytyi eri makuja ja oli strösseleitä päällä.
minä myös!!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:näitä mä kans ehdottomasti kaipaan!!!Alkuperäinen kirjoittaja kaipaan:Omppu-pastirolleja.
Super jäätelötAlkuperäinen kirjoittaja Vieras:Jäätelöä, jonka nimeä en muista. Mutta oli malliltaan kuin sähkökitara. Löytyi eri makuja ja oli strösseleitä päällä.
Tätä kuulemma on jossain vielä ainakin viime kesänä näkynyt. Mutta se limsa...Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:M.A.C. kolan makuinen mehujää.
Superjätski nam namAlkuperäinen kirjoittaja Vieras:Jäätelöä, jonka nimeä en muista. Mutta oli malliltaan kuin sähkökitara. Löytyi eri makuja ja oli strösseleitä päällä.
Saa niitä.Tuolla on linkki alussapäinAlkuperäinen kirjoittaja merirosvo:Vanhoja isoja salmiakki merkkareita, maksoivat aikoinaan 10 penniä kappale.
Muistan viäkin ne mainokset. Voi elämä.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Jäätelöä, jonka nimeä en muista. Mutta oli malliltaan kuin sähkökitara. Löytyi eri makuja ja oli strösseleitä päällä.
On kokeiltu mutta ei ole sama asia.Alkuperäinen kirjoittaja Jope:Kaikki Kickers-sipsejä kaipaavat kokeilkaapa Pirkan perunasnackseja vihreässä pussissa ;-)
Nää oli sikahyviä!Alkuperäinen kirjoittaja bud:Sellasta, missä oli salmiakki-tikkari, jota kastettiin salmiakki-jauhoon. Olisko siinä paketissa ollu Batman..
Ahaa, täytyy pitää silmät auki kaupoilla. =)Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Tätä kuulemma on jossain vielä ainakin viime kesänä näkynyt. Mutta se limsa...
90-luvun alkupuolella sai ainaki ruotsissa.. asuttiin silloin siellä. Poijjjaat ku se oli hyvää!Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Milloin tuota on ollut?Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Jos tarkoitat sitä karkkiaskia, niin mun mielestä sen nimi oli ihan vaan Sitruunasalmiakki. Ne oli hyviä .Alkuperäinen kirjoittaja namuski:Sitruunasalmiakkaipastilleja. En muista nimeä. nam.
Ok, mä olin silloin 20+. Silloin ei kiinnostanut tuollaiset namut.Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:90-luvun alkupuolella sai ainaki ruotsissa.. asuttiin silloin siellä. Poijjjaat ku se oli hyvää!
Tuota oon ettiny aivan raivon vallassa IHAN JOKA PAIKASTA, eikä MISSÄÄN. Miten voidaan niin hyvä tuote lopettaa? :'( Aina olen syönyt hopeatoffeeta, nyt alkaa olla jotain puutosoireita ko sitä ei ookaan. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Hopeatoffee