Mitä kaikkia uskomuksia kissoihin liittyy?

• Viestiketjun aloittaja papukaijan ruokottomat puheet
  • Ensimmäinen viesti
Koirilla on omistajia, kissoilla palvelijoita :D
Ihmisen elämänlaadun voi päätellä kissojen lukumäärästä. (mene ja tiedä, mulla on kolme rapsutettavaa ja mä olen ihan onnellinen :D )
Kissa hyppää "pyryä". Eli ennustaa säätä.
Epävarmat ihmiset ei pidä kissoista.

miuku
Olen kuullut etta aivan valkoiset kissat (ei siis albiino kuitenkaan) ovat yleensa kuuroja. Yhden valkoisen kissan tiesin ja se oli ainakin umpikuuro.

Ei mitaan uskomuksia mutta raakaa faktaa:
Kun tyttokissa on kiimassa niin se pitaa sellaiset orgiat kollilaumat kanssa etta oksat pois. Kollikissan peniksessa on pienia piikkeja ja vetaessaan ulos se raapii tyttokissan sisuksia. Ilman tata kipua kissanarttu ei ovuloi ollenkaan ja mita enemman kipua , sen kiihkeammaksi narttu kay.
Aluksi kollilauma tappelee keskenaan kuka paasee pukille mutta narttu antaa kylla jokaiselle aikanaan. Orgioitten kestaessa kollit alkaa vasymaan vaan narttupa kerjaa lisaa niin kauan etta viimeisetkin mehut on kolleista pihalla, vai pitaisiko sanoa sisalla... Syntyvassa pentueessa onkin sitten useamman kollin jalkelaisia.
Oletteko koskaan kuulleet kun kissat pitavat orgioita? kuulostaa kuin toisensa elevalta soisivat... :X

Alkuperäinen kirjoittaja miuku:
Olen kuullut etta aivan valkoiset kissat (ei siis albiino kuitenkaan) ovat yleensa kuuroja. Yhden valkoisen kissan tiesin ja se oli ainakin umpikuuro.

Ei mitaan uskomuksia mutta raakaa faktaa:
Kun tyttokissa on kiimassa niin se pitaa sellaiset orgiat kollilaumat kanssa etta oksat pois. Kollikissan peniksessa on pienia piikkeja ja vetaessaan ulos se raapii tyttokissan sisuksia. Ilman tata kipua kissanarttu ei ovuloi ollenkaan ja mita enemman kipua , sen kiihkeammaksi narttu kay.
Aluksi kollilauma tappelee keskenaan kuka paasee pukille mutta narttu antaa kylla jokaiselle aikanaan. Orgioitten kestaessa kollit alkaa vasymaan vaan narttupa kerjaa lisaa niin kauan etta viimeisetkin mehut on kolleista pihalla, vai pitaisiko sanoa sisalla... Syntyvassa pentueessa onkin sitten useamman kollin jalkelaisia.
Oletteko koskaan kuulleet kun kissat pitavat orgioita? kuulostaa kuin toisensa elevalta soisivat... :X
Kerran olen osunut kohdalle kun kissat lempivät erään talon nurkalla, ja se meteli oli sitä luokkaa että ajattelin jonkun lapsen jääneen auton alle tai jotain. Siis aivan tajutonta karjumista joka kuulosti semmoselta vauvan itkulta.

papukaijan ruokottomat puheet
Alkuperäinen kirjoittaja Asianajaja:
jope ruonansuu antoi vinkin miten kissasta voi tehdä killiöljyä!

Kissa vaan ruuvipenkin väliin puristaa!! :LOL: :LOL: :LOL:

Sekä killikinkkua:

Turkki pois, sinappia selkään ja kiukaalle! :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
Prkl! :kieh: |O |O |O

Yhteistyössä