Mitä kaikkia kantoreppuja löytyy?

• Viestiketjun aloittaja auttakaa uteliasta
  • Ensimmäinen viesti
auttakaa uteliasta
Kaverini kertoi ostaneensa kantorepun ja merkki oli mulle ihan vieras. Olisin googlettanut ihan uteliaisuuttani, et minkälainen se on, mutta pahus kun en muista sen nimeä, enkä voi kaverin työpäivää sen takia häiritä, et kysyisin. :D Reppu on kuulemma kantoliinan ja -repun välimuoto ja merkki oli baby jotain. Eli mikähän se mahtais olla? Ja kyseessä oli nimenomaan KANTOreppu, ei rintaroikotin kuten baby björn tai muu vastaava.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja emmamma:
Meillä on ergo, sitten on patapum, yamo...
Meillä on Patapum ja Ergon ja Yamon tiedän myös, mut tää ei ollut mikään niistä. Nimen eka osa oli baby, sen muistan. Ja googlella ei noilla tiedoilla löydä, kun sieltä tulee kuitenkin baby björn tms ja sitä en nyt etsi

ap
Onkohan se sun kaveris seonnu sanoissaan :D http://www.vaippatalo.fi/cat/product_details.php?p=128 Tämmösen nätin löysin.. Mutta siis kun kantoreppuhan on englanniksi baby carrier =)
En usko, vaan merkki oli baby jotain ja hinta vähän alle 100 eur. voi käyttää jo vastasyntyneellä ja kantaminen onnistuu edessä ja takana (isommalla lapsella tietenkin)

ap
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
LÖYTY!! Babyhawk! :D Jes, hyvä minä!

http://www.babyhawk.com/
Kiitti!!! Juuri tuota hain. Nyt kun näin nimen, niin muistin heti, että tuollainen se on. Kiitos paljon avusta! :)
Eipä kestä.. Alko itteäkin vaivaamaan niin, että google savusi! :D
kerros nyt vielä millä sä löysit ton? Mitä hakusanoja, kun mä en löytänyt millään, mut olenkin vähän tumpelo ton googlen kanssa.

kerros nyt vielä millä sä löysit ton? Mitä hakusanoja, kun mä en löytänyt millään, mut olenkin vähän tumpelo ton googlen kanssa.
"Kantoreppu Baby" toisen sivun alimmaisessa sitten löytyi. Joku kertoi helistimen sivuilla että oli Turusta käyny tuommosen ostamassa =)

ap
"Kantoreppu Baby" toisen sivun alimmaisessa sitten löytyi. Joku kertoi helistimen sivuilla että oli Turusta käyny tuommosen ostamassa =)
ahaa, no olipa hankala löytää. Mut löytyi kuitenkin, hyvä niin. Sain uteliaisuuteni tyydytettyä ilman, et piti kaverille soittaa kesken työpäivän :D

Yhteistyössä