Mitä kaikkea tarvii vauvalle..

  • Viestiketjun aloittaja Possulainen
  • Ensimmäinen viesti
Possulainen
..kun tulee laitokselta kotiin..? Pientä listaa avuksi tarviin kun en kumminkaan kaikkea muista. Vaatteet ja rätit ym. tietysti on mut muuta kaikkea tarpeellista..?
 
TheUnforgiven
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Hyppykiikku, kävelytooli, konttauskypärä, kukkakedolta haiseva vaipparoskis ja tuttipullon lämmitin ovat niitä ensimmäisiä välttämättömiä hankintoja.
no hyppykiikku ja kävelytuoli ei musta tosiaan ole välttämättömiä hankintoja..itse liputan hoitopöydän puolesta..mulla on huono selkä nin aivan loistava keksintö
 
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Hyppykiikku, kävelytooli, konttauskypärä, kukkakedolta haiseva vaipparoskis ja tuttipullon lämmitin ovat niitä ensimmäisiä välttämättömiä hankintoja.
no hyppykiikku ja kävelytuoli ei musta tosiaan ole välttämättömiä hankintoja..itse liputan hoitopöydän puolesta..mulla on huono selkä nin aivan loistava keksintö
juujuu :whistle: :whistle: :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Hyppykiikku, kävelytooli, konttauskypärä, kukkakedolta haiseva vaipparoskis ja tuttipullon lämmitin ovat niitä ensimmäisiä välttämättömiä hankintoja.
no hyppykiikku ja kävelytuoli ei musta tosiaan ole välttämättömiä hankintoja..itse liputan hoitopöydän puolesta..mulla on huono selkä nin aivan loistava keksintö
juujuu :whistle: :whistle: :whistle:
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
Keikas
Minulle imetystyyny oli esikoisen kanssa ihan välttämätön, kun en löytänyt oikeaa imetysasentoa muuten. Ja sitten se yks rasva, jota siveltiin aristaviin rinnanpäihin (alkaa olla vauva-ajoista liian kauan, kun en enää muista nimeä)...
 
vieras
Matkalle vai kotiin? Matkalla ei tarvii kuin tarpeeksi vaatetta ja kaukalon.

Kotonakin pärjää aika vähällä. Vaippoja tarvii mutta ei niitäkään mahdottomasti. Sit vaan vanhempien syliä ja aikaa ja äidin tissiä. :) Kaikki muu onkin sit sellasta mitä äiti tai isä haluaa. Vauva ei oikeesti muuta kaipaa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Matkalle vai kotiin? Matkalla ei tarvii kuin tarpeeksi vaatetta ja kaukalon.

Kotonakin pärjää aika vähällä. Vaippoja tarvii mutta ei niitäkään mahdottomasti. Sit vaan vanhempien syliä ja aikaa ja äidin tissiä. :) Kaikki muu onkin sit sellasta mitä äiti tai isä haluaa. Vauva ei oikeesti muuta kaipaa.
Tässä varmaan oli kuiteskin tarkoitus helpottaa arkea uuden tulokkaan kanssa. On oikein hyvä varautua ja kysyä kokeneemmilta, sillä pienen lapsen kanssa on kurja lähteä juoksentelemaan pitkin kaupunkia, jos jotakin puuttuu.
 

Yhteistyössä