Mitä kaikkea pesette astianpesukoneessa? (muuta kuin astiat)

  • Viestiketjun aloittaja kallu(ppi)
  • Ensimmäinen viesti
kallu(ppi)
Eli tänne kaikista erikoisimmat jutut. Joku sanoi pesseensä potan. Äskeisessä sillä siisti -ohjelmassa tyyppi pesi ratsastusjalustimet apk:ssa. Mun työkaveri sanoo pesevänsä aina pöytäluutut apk:ssa.
Itse pesen koiranruoka-astiat ja liesituulettimen suodattimet sekä tiskiharjan.

Joo ja ei tarvi vastata, jos peset vaan pelkkiä astioita =)
 
vieras
Tiskiharjan, tiskirätit pesen pesukoneessa froteepyyhkeiden kanssa kuumalla vedellä. Legot pesin kerran, kun äitini toi vintillä vuosikymmenet säilytettyjä duploja esikoiselleni. Sen jälkeen olen pessyt duplot pesukoneessa tyynyliinojen sisään suljettuina.
 
vieras
Pikkuautoja, leikkiastioita, muoviukkoja, legoja (helpompi tosin pyykkikoneessa) ja kaikkea muuta mitä sattuu tiskialtaasta väliin löytymään. Sakset pesen myös koneessa.
 
..
eih hittolainen :D en oo tajunnu et siel voi pestä muuta ku astiat ja liesituulettimen suodattimen! Kiitos erityisesti PINTELIN tuosta jääkaappi vinkistä, oon aina pessy käsin ja on niin kettumaista puuhaa ettei oo toista.

Miks pesette tiskiharjan, ja kuinka usein?
Kuinka usein pesette myös tiskirätin?
 
ap
Mä pesen tiskiharjan pari kertaa viikossa.
Ja kah, mullakin jäi mainitsematta noi jääkaappiritilät ja uunipellit. Niin ja joskus olen pessyt muovisia säilytyskoreja, joissa meillä esim. sukkia tms.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Miks pesette tiskiharjan, ja kuinka usein?
Kuinka usein pesette myös tiskirätin?


Tiskiharjan saa hyvin freesattua siellä, sama harja menee vaikka kuinka ja kauan kun vaan pesee sen vaikka kerran kuussa tiskikoneessa. On kuin uusi sen jälkeen.

Tiskirättiä en pese kuin pesukoneessa ja sen jälkeen ne menee vessaräteiksi, keittiöön otan uuden kerran kahdessa viikossa noin.
 

Yhteistyössä