mitä käytätte vauvan hoitoalustan päällä?

  • Viestiketjun aloittaja hiluli
  • Ensimmäinen viesti
"kaisa"
[QUOTE="aloittaja";29824874]onko sulla eri harsot puklurätteinä ja alusina? Vaikka nehän kait saa pestä 90-asteessa että liat lähtee kyllä, molemmat. :)[/QUOTE]

Et multa kysynyt mutta vastaanpa kuitenkin. :)
Meillä oli erilaisia harsoja ja käytin eri harsoja pukluille kuin alusina vaikka kuumassa ne pesinkin (olis voinut ihan hyvin käyttää sekaisinkin).
Alusena olleet oli tiiviimpiä ja pukluharsot sitten jotenkin ohuempaa matskua (ja kuviollisia/värillisiä suurin osa).
 
"vierailija"
Ikean muovitettuja alustoja, jotka olen leikannut puoliksi. Tyttö tykkäsi jossain vaiheessa pissata aina, niin oli helppo sitten heittää alla olevaan pesukoneeseen suoraan. Alusta imee vähän nestettä, niin ei lainehdi ympäriinsä. Kakkapyllyn alle laitan käsipaperin palasen.

Ranteet rissaa, niin toi käsipaperi pepun alle helpottaa vähän iänikuista nostelua.
 
dfdf
Kaupan kertakäyttöisiä alustoja, oli helppoa niin. Kestihän ne kuitenki aika pitkään yleensä kun ei ollut tapana pissata alle. Harsosta olisi mennyt läpi alustalle ja sitten se olisi pitänyt pestä jne.
 
"Sanni"
Mäkö oon ainut joka ei oo käyttäny mitää? Ehkä kaks kertaa tuli pissat alustalle, ja pyyhkimällä sai puhtaaksi. Ei tullu mieleenkään että siinä alla olis jotai pitäny käyttää :D
 
"aloittaja"
[QUOTE="Sanni";29825312]Mäkö oon ainut joka ei oo käyttäny mitää? Ehkä kaks kertaa tuli pissat alustalle, ja pyyhkimällä sai puhtaaksi. Ei tullu mieleenkään että siinä alla olis jotai pitäny käyttää :D[/QUOTE]

ei kai muuten, mutta meillä ainakin alustan pinta on sellainen että tuntuu varmaan kylmältä pelkältään ihoa vasten
 
halipupu harmaana
Meillä oli puisen hoitoalustan päällä solumuovinen pehmuste ja sen päällä muovitettu frotee. En edes mitään muuta ajatellu kuin tuota muovitetua froteeta. Vieläkin vaikka lapset on jo isoja, froteepaloille on käyttöä jos tulee oksutauti, niin sellainen on kätevä laittaa lapsen tyynyn päälle ettei oksu tule tyynylle.
 

Yhteistyössä