mitä käsitöitä te teette

villahousuja ja kestovaippoja, molemmat ihan käsin kun ei oo konetta =)
niin ja koiralle takkeja myös sekä paikkaan vaatteita... ja kaikki kodin nikkarointihommat on mulle, en päästä miestä tekeen kun mä nautin niistä!
 
En ainakaan kudo enään :whistle:
Syystä että: piti tulla ihana ja lämmin sukka, mutta tulikin pipo :ashamed:
Taikka vaihtoehtosesti vaikka makuupussi nukelle :whistle:
http://www.aijaa.com/v.php?i=1532762.jpg

Kokeillaan vaihteeksi käsitöitä ompelukoneella, alotin just tekemään koiralle takkia, saas nähä tuleeko siitä se mitä pitääkin :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lets jorataan:
En ainakaan kudo enään :whistle:
Syystä että: piti tulla ihana ja lämmin sukka, mutta tulikin pipo :ashamed:
Taikka vaihtoehtosesti vaikka makuupussi nukelle :whistle:
http://www.aijaa.com/v.php?i=1532762.jpg

Kokeillaan vaihteeksi käsitöitä ompelukoneella, alotin just tekemään koiralle takkia, saas nähä tuleeko siitä se mitä pitääkin :D

:LOL: :LOL: aika paha :whistle:
Mä en nykyään jaksa enää mitään, aikasemmin olin himo ristipistotöiden tekijä.
 
Tällä hetkellä ompelen lähinnä verhoja, pikkupussukoita, tyynynpäällisiä, pikkukasseja ja Tildaa. Vaihtelevasti innostun milloin mistäkin: huovutus, virkkaus, neulonta, paperimassatyöt, hypertufa,kipsi, kirjonta, ristipistot.. noita nyt ainakin on tullut harrastettua. =)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Wanda:
Tällähetkellä tekeillä mohairista kietaisupaita itelle. Lapselle kudoin kaks villahaalaria. Tykkään reikäneuleista ja muista erikoisista kuvioista. Villasukkia on tehty ja lapasia, tosin ei niin mieluista ku vaatteita. Virkattu kappoja ja yks yhen hlön päiväpeitto. Oon koukussa ja puikoissa, etenki pyörö. :p
Hei, millasella ohjeella teet? Mulla olis valkoista mohairia, josta pitäis tehdä itselle jotain ihanaa.
 
Ompelen, neulon, huovutan, kirjon (ristipisto ja muita pistoja myös) Kasviväreillä ajattelin ensi kesänä värjätä lankaa ja voisin sitten neuloa sukkia. Kutoa osaan myös mutta ei ole puita. Tinalankapunonta on myös kivaa mutta tarvikkeita on hankala löytää. Nyt tosin alamme siskon kanssa kirjomaan rekipeittoa joten siinä menee kivasti aikaa.

Ainiin olen mä tehnyt kipsitöitä, paperimassatöitä...
 

Yhteistyössä