Mitä jos miehellä AVANNEPUSSIT?!

  • Viestiketjun aloittaja Mitä-jooosss
  • Ensimmäinen viesti
Ei pitäisi suuttua tällaisista pinnallisten ignoranttien ihmisten avautumisista, mutta nyt menee herne nenään.
Minun tutulla on ollut avannepussi syövän takia ja hän pääsi siitä pussistakin eroon. Ihan sama ihminen hän oli, oli pussia tai ei.
 
vierailija
Mitä väliä?
Plus avanneppussista ei kyllä tule ympäristöön mitään "leijuvaa paskan hajua":D
....no saattaapi kyllä tulla. Silläkin on eroa kumpi ihmisellä on, ohut vai paksusuoliavanne.

Yleensä hapanmaitotuotteet ja gefilustuotteet auttaa hajuun.

.ps. Ai miten voi pussista tulla haju, sithän se vuotaisi? No vuotaakin herkästi. Mutta niissä in ilmareikä. Muutenhan koko pussi repsahtaisi täyttyessään ilmalla.
 
dskdf
....no saattaapi kyllä tulla. Silläkin on eroa kumpi ihmisellä on, ohut vai paksusuoliavanne.

Yleensä hapanmaitotuotteet ja gefilustuotteet auttaa hajuun.

.ps. Ai miten voi pussista tulla haju, sithän se vuotaisi? No vuotaakin herkästi. Mutta niissä in ilmareikä. Muutenhan koko pussi repsahtaisi täyttyessään ilmalla.
paremmissa pusseissa on aktiivihiilisuodatin, ei ne haise.
Mä hoidan avannepotilaita työskeni ja hyvin harvoin niistä avanteista mitään hajua lähtee kun pussi on paikoillaan
 
vierailija
Mulla oli opiskeluaikana ryhmätöissä opettaja, jolla oli avannepussi. Hän kertoi sen itse, kun toinen opettaja poikkesi ryhmätyöhuoneeseen ja ihmetteli siellä leijuvaa paskan hajua.
Taitaa olla huono pussi jos paskanhaju leijuu...tai vanhaan aikaan sattunut.
Mutta totisesti on pinnallista nykyaika. Millloin ihminen hylätään avannepussin takia, miloin hammasproteesin...
 

Yhteistyössä