V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mitä olen katsonut niin niissä taitaa olla aika helkkarinmoiset omavastuut jos mietitään pientä vahinkoa tai vanhaa esinettä. Eli iso vahinko tai kallis esine niin silloin vissiin hyötyy?
Mites jos esim. lapsi kaataa uuden taulutelkkarin, niin korvaako vakuutus?
Mitä olen katsonut niin niissä taitaa olla aika helkkarinmoiset omavastuut jos mietitään pientä vahinkoa tai vanhaa esinettä. Eli iso vahinko tai kallis esine niin silloin vissiin hyötyy?
Meillä on omavastuu 110 euroa. Sitä halvemmat kylla maksettua ihan itse, mutta kun on kyse 1500 euron polkupyörästä ei 110 euroa tunnu missään. Ja kyllä, vakuutus korvaa jos lapsi kaataa telkkarin.
meil o pesukone ja läppäri hajonnu. pyörä varastettu. kaverin lapsi sotki tussilla niiden uuden sohvan, saivat melkeen koko hinnan takas.. ja sit jos käy niin että vaikka naapuri polttaa asuntonsa ja sun kaikki tavarat menee savusta piloille ni mistään et saa mitään jos ei oo vakuutusta
2 läppäriä tiskikone pyykkikone ja vesivahinkoriittääkös se kertomaan apeelle että kyllä suosittelen
![]()