vieras
tänä aamuna Emmerdalea katsoessani, varmaan eilen jollekin mitä pieni kummilapsi teki ja sanoi kyläillessäni hänen kotonaan
nauroin siis noille kummilapsen jutuilleAlkuperäinen kirjoittaja vieras:tänä aamuna Emmerdalea katsoessani, varmaan eilen jollekin mitä pieni kummilapsi teki ja sanoi kyläillessäni hänen kotonaan
:hug: :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olen viimeiset kaksi viikkoa itkenyt, äiti nukkui pois. Viime lauantaina saatoimme hänet haudan lepoon.
:hug: anteeksi... Se olin varmaankin minä, taas kerran..Alkuperäinen kirjoittaja sisko:Itkin äsken siskon typeriä sanoja, loukkaannuin jälleen kerran pahasti
Nauroin vedet silmissä aamulla kun kuuntelin lasten juttuja, joita ei ollut tarkotettu äidin korville
:hug: Saat anteeks.... Mut ajattele seuraavaks ennen ku sanot jooko? Ja nyt itkettää taas... Oot kuitenkin rakkain sisseli :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri::hug: anteeksi... Se olin varmaankin minä, taas kerran..Alkuperäinen kirjoittaja sisko:Itkin äsken siskon typeriä sanoja, loukkaannuin jälleen kerran pahasti
Nauroin vedet silmissä aamulla kun kuuntelin lasten juttuja, joita ei ollut tarkotettu äidin korville
Mä itkin samaa juttua
Nauroin tänään tytölle kun keksi niin osuvia juttuja
Niin muakin taas itkettää... Siäkin oot mulle kaikista rakkain oma sisso :heart: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja sisko::hug: Saat anteeks.... Mut ajattele seuraavaks ennen ku sanot jooko? Ja nyt itkettää taas... Oot kuitenkin rakkain sisseli :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri::hug: anteeksi... Se olin varmaankin minä, taas kerran..Alkuperäinen kirjoittaja sisko:Itkin äsken siskon typeriä sanoja, loukkaannuin jälleen kerran pahasti
Mä itkin samaa juttua
Nauroin tänään tytölle kun keksi niin osuvia juttuja