Mitä itken.

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Nyt äkkiä hätä hätään reality-kainoloon, virtuaalihalaukset täältä.
Tätä vois peesata, mutta kummiskin..
:hug: :hug:
Ootaha vaan, alkaa se päivä taas paistamaan!!!
Onko sulla mahdollisuutta ottaa ihan ihkaomaa aikaa?Siis vaikket tekiskään yhtään mittään, olisit vaan möllöttäsit, ja vaikka umpitunnelissa viltin alla kiskaset kolme kiloa suklaata..? =)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Cathryn:
Kiitos tsempeistä ja haleista. :ashamed: :hug: :)
Ei mulla muita "kavereita" tai ystäviä ookkaan, siis irl, säälittävää... :ashamed: :'(
täällä toinen itkuilija,varmaan väsymystä osaksi. eikä mullakaan irl ystäviä.
isot halit sinulle.
 
vierailija
tuskin nyt siitä on kiinni, ettet ystäviä saisi ulkopuoleltakin. Joskus sitä vaan unohtaa tuon ulkopuolisen elämän, kun mehut menee arjen pyörittämiseen. Nyt olet itsellesi lempeämpi ja unohdat sen miten asiat kuuluisi tehdä!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Cathryn:
Kiitos tsempeistä ja haleista. :ashamed: :hug: :)
Ei mulla muita "kavereita" tai ystäviä ookkaan, siis irl, säälittävää... :ashamed: :'(

Älä välitä, et oo ainut. Jos palstaa ei olisi, multa puuttuis aikuiskontaktit kokonaan!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cathryn:
Moi! Ja onneks olkoon! :flower: Miten meni ja mitkä on mitat? Ja miten jakselet?

Joo ja mulla on näitä päiviä aina välillä varsinkin tähän aikaan kk , ne menee kyllä ohi... :ashamed: :/
Sektio sujui hyvin vaikka koko päivä odoteltiin että päästään leikkaussaliin... Tyttö tuli kuten oli ennustettukin, mitat 3810g ja 52 cm :) Hyvin on tähän asti mennyt, saa nähdä miten sujuu kun mies menee taas töihin.

Kyllä niitä alakulopäiviä on itse kullakin (myös allekirjoittaneella), onneksi auttaa vähän kun voi purkaa oloaan joko näin virtuaalisesti tai sitten ihan irl. Onko miehesi kotosalla vai reissussa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cathryn:
Mää oon vaan niin hyvä näytteleen aina, en jotenkin osaa avautua kellekkään, vaikka ihan aidosti olis joku tuttu kiinnostunu, että miten menee. Aina sanon, ihan hyvin jne.

No, oma moka...
Tutulta kuulostaa, mulla on kanssa vaikeuksia päästää ketään lähelle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cathryn:
Mää oon vaan niin hyvä näytteleen aina, en jotenkin osaa avautua kellekkään, vaikka ihan aidosti olis joku tuttu kiinnostunu, että miten menee. Aina sanon, ihan hyvin jne.

No, oma moka...
Mulla on vähän samaa juttua. Yleensä en pienistä ole edes moksiskaan, mutta sitten kun kaipaisi kuuntelijaa, niin en haluakaan puhua. Tuo isäntä kyllä tuntee mut jo niin hyvin, että kysyy ja saa mut sitten tarvittaessa avautumaankin.
 
mäkin itkin nyt illal kun kuulin veljestäni...siis et mitä se on tehny ja onneks sain purkaa sydäntä ainoalle ja parhaalle ja rakkaimalle ystävälle!! olin ihan hermostunu en oo koskaa ikinä ollu niin hermostunu ku nyt illal olin ja ei meinannu tulla itkusta loppua ja ei koskaan ole vituttanu niin paljoon ku nyt voi ihmistä vituttaa (siis ei ole koskaa ollu henkisesti näin paha olo kun nyt ja sitä vitutksen määrää ei oo kyl koskaa ennen vit****** näin paljoo )..onneks oli lapset nukkumas ja nyt oon onneks rauhottunu...ja anteeks toi kaamee kiroominen
 

Yhteistyössä