Mitä ihminen ajattelee kun tämmöistä neuvoo?

Eräs ystäväni ihmetteli, että miksi asumme vuokralla rakennusajan. Hän kysyi, että ettekö te voisi tehdä yhden huoneen valmiiksi ja asua siinä!! Silloin oli talossa tuulensuojalevyt ja aluskate paikallaan.

Mitenkähän tämä ihminen ajatteli että me vuosi oltais yhdessä huoneessa viisi henkeä?!

XXS
Eipä todellakaan kannata muuttaa keskeneräiseen taloon saati sitten vaan yhteen huoneeseen! Ehdottomasti järkevintä on asua rakennusaika vuokralla, jos on jo saanut myytyä edellisen asunnon.

No ne jotka ei ole itse rakentaneet ei voi tietää mitä se on. Mua itseä kummastutti, kun oltiin vasta rakennettu ja päästy muuttaa niin kaikki kyseli että millainen puutarha mulla on?! Ihan kuin se piha olis valmis sillä hetkellä kuin talokin, siinähän on taas oma hommansa, täytemaatkin oli kasoina montaa kuukautta, kun odotettiin kaivinkonetta. Vasta vuoden päästä muutosta päästiin siihen pisteeseen, että istutettiin nurmikko...

pilkku
No, me asuttiin keittoössä, jossa oli lastulevyt lattiassa. Vesi meni mut tuli vaan kellariin. Vessa oli pihan perällä navetan takana ja meitä oli kax aikuista ja 2 isoo koiraa (n. 30 m2:n keittiössä). Jos olis ollu muksuja sillon, en kyl olis ikinä siinä vaiheessa muuttanu. Vuokralla olisin luultavasti ollu minäkin tenavien kans.

Yhteistyössä