mitä ihmettä mun mahassa tapahtuu?

:eek: :D Ihan alamahalla, häpyluun lähellä, hetken tosi nopeaa tärinää. Eka kesti muutaman sekunnin, ja pari myöhempää n. sekunnin. Vauvan potkuja tuntuu ihan samalla kohtaa. Tosi omituinen tuntemus. Voiko vauva jotenki täristää silleen? :D Tai potkasee jonku lihaksen multa "käyntiin"? :D
Tuntuu nyt tulevan aina välillä ihan hetken noita.

"juu"
Mie muistan hämärästi esikoisen ajoilta tuollaista, olisko ollut hikkaa, tai hengitysharjoituksia. Joskus joku puhui, et kun vaavi pissii, niin tärisyttää itseään...

"vieras"
Mulla on molemmissa raskauksissa ollut tuota. Sanottiin et pojat pissaa siitä se johtuu. Molemmat vauvat on ollut poikia eikä tytöistä ole kokemusta joten en osaa muuta oikein sanoa :D Vaaratonta se kuitenkin on ja ihan hauska tunne :)

.....
[QUOTE="sondersson";22784815]pojat täristelee pissatessaan :D[/QUOTE]

mulla tärisi tyttö,oliskohengitysharjoituksia tms..meillä likka tärisi myös syntymän jälkeen oli sokerit alhaalla

Ei ollu nyt pissimisestä nyt kyse. (Ja tää on tyttö, mitä todennäköisimmin.) Tais olla ihan vaan joku elohiiren tapanen minussa, ei tullukaan vauvasta nämä tuntemukset. Huomasin kun enempi tarkkailin ja dopplerillaki kuuntelin, aivan normaalisti liikkui sen värinän aikanaki. Näitä tuli vähän väliä kunnes nukahdin, ja aamullaki vielä muutama, ja sit tuntu reidessä kerran samanlainen.

"harmaa"
Mulla tuntui sellanen tärinä/värinä,sillon ku ootin keskimmäistä (poika ).Toiset sanoo et johtuu siit ku sikiö pissaa?
Nyt sama homma,ja poika taasen masussa.Esikosien kohdalla (tyttö ) tota ei ollut.

Ja tosiaan tuntu siltä niinku iholla ois ollu joku minidildo *nolo*

kätilö
Ei ollu nyt pissimisestä nyt kyse. (Ja tää on tyttö, mitä todennäköisimmin.) Tais olla ihan vaan joku elohiiren tapanen minussa, ei tullukaan vauvasta nämä tuntemukset. Huomasin kun enempi tarkkailin ja dopplerillaki kuuntelin, aivan normaalisti liikkui sen värinän aikanaki. Näitä tuli vähän väliä kunnes nukahdin, ja aamullaki vielä muutama, ja sit tuntu reidessä kerran samanlainen.
Voi se olla kuule poikakin, ei ne ultrat ole 100% varmoja.

Yhteistyössä