Mitä ihmettä, miksi remonttiäijät eivät tervehdi?

  • Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti
No ompa tylyä. Meillä on ollut tässä kanssa pitkään remonttia ja aina on olleet remppamiehet niin ystävällisiä, että oon oikeen yllättynyt. Mutta tuommonen olis musta kyllä aika ikävää :( Mulle ainakin tulis paha mieli tommosesta kohtelusta.
 
Tosi ankeita tyyppejä.Just sellasia,että mitäpä tuota naisille kertoo kun ne ei kuitenkaan älyä mitään näistä hommista.
Meillä tuossa pohjatöissä olleet miehet kyllä kertoivat aina kaikki ja kyselivät myös minulta miten on toiveita miten mikäkin tehdään.Eivät siis sulkeneet mitenkään naista ulkopuolelle.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja khgfdd:
Miks selittää naiselle rempasta jotain kun hän ei kuitenkaan mitään ymmärrä?
Kyllä mä tajuan ihan yhtä paljon, kuin mieskin. Enkä kaipaa selityksiä, vaan tietoa aikataulusta ja tervehdyksen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja khgfdd:
Miks selittää naiselle rempasta jotain kun hän ei kuitenkaan mitään ymmärrä?
Niimpä niin!!Onneksi meillä olleet kyllä kertoivat ja tarkasti!!

ps.Kaikki miehet ei muuten tiedä myöskään puoliakaan remppajutuista niinkään paljon kun naiset :D
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sä olet niin huiskin upeen näköinen ettei ne reppanat saa jännitykseltään sanaa suustaan ;) :D
Mun mies sanoi, että näytän kuulemma lapselta ja että ei ne puhu lapsille. :|
Miehesi haluaa olla naimisissa lapsen kanssa? :eek:
Hm. No totta kai haluaa. Ei se sulta oo poies.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sä olet niin huiskin upeen näköinen ettei ne reppanat saa jännitykseltään sanaa suustaan ;) :D
Mun mies sanoi, että näytän kuulemma lapselta ja että ei ne puhu lapsille. :|
Sitä tuo pedofiliahysteria teettää. Lapsia ei uskalla enää tervehtiäkään, saati sitten ystävällisiä jutella.
 
Mämämämä
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Hyi:
Sä oot kyllä niin ittees täynnä. Minä minä minä minä!
En mä tajuu, miten mä tän perusteella oon itteeni täynnä. Ei musta edes tunnu ollenkaan ähkyltä.
Just tuolla mainittiin, että sait yhteen kommenttiisi mahtumaan jopa 4x sanan mä. Ja jos olet itseäsi täynnä ei olo voikaan tuntua ähkyltä, koska olet pelkkä tyhjä kuori ilman mitään sisältöä.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Mämämämä:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Hyi:
Sä oot kyllä niin ittees täynnä. Minä minä minä minä!
En mä tajuu, miten mä tän perusteella oon itteeni täynnä. Ei musta edes tunnu ollenkaan ähkyltä.
Just tuolla mainittiin, että sait yhteen kommenttiisi mahtumaan jopa 4x sanan mä. Ja jos olet itseäsi täynnä ei olo voikaan tuntua ähkyltä, koska olet pelkkä tyhjä kuori ilman mitään sisältöä.
Ai, kuinka ystävällistä. Tulikos sulle nyt hyvä mieli?
 
vieras
Meillä oli joskus kattoremontti ja kotiin tullessa sanoin päivää miesporukalle, oikeen säikähtivät ja näyttivät olevan tosi ymmällään, yks tais vastata. Itsestä tuntuu vähän kummalle kun omassa työssä tervehdin hoitoalalla käytävillä ihmisiä jotka ei edes ole välttämättä mun asiakkaita mutta henkilökuntaan kuuluvana tuntuu kohteliaalle tervehtiä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Mämämämä:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Hyi:
Sä oot kyllä niin ittees täynnä. Minä minä minä minä!
En mä tajuu, miten mä tän perusteella oon itteeni täynnä. Ei musta edes tunnu ollenkaan ähkyltä.
Just tuolla mainittiin, että sait yhteen kommenttiisi mahtumaan jopa 4x sanan mä. Ja jos olet itseäsi täynnä ei olo voikaan tuntua ähkyltä, koska olet pelkkä tyhjä kuori ilman mitään sisältöä.
Mitä sä oikein selität?
Sun mielestäkö ei ole huonoa käytöstä olla tervehtimättä asunnon omistajaa, jossa työskentelee? :eek:

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sä olet niin huiskin upeen näköinen ettei ne reppanat saa jännitykseltään sanaa suustaan ;) :D
Mun mies sanoi, että näytän kuulemma lapselta ja että ei ne puhu lapsille. :|

Niin, no, sinä oletkin niin pieni ja sievä, että ehkä joku saattaakin pika silmäyksellä erehtyä luulemaan sinua lapseksi :LOL:
 
Rukoilijasirkka
En mä oikeestaan ihmettele niitä työmiehiä, kun nehän tässä käy vähän väliä, mutta ihmettelen, että se suomalainen tyyppi, joka kävi tarkastamassa vessaa, ei tullessaan ja mennessään ja missään vaiheessa sanonut mitään. Kun en lainkaan edes tiedä, kuka se oli.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sä olet niin huiskin upeen näköinen ettei ne reppanat saa jännitykseltään sanaa suustaan ;) :D
Mun mies sanoi, että näytän kuulemma lapselta ja että ei ne puhu lapsille. :|
Miehesi haluaa olla naimisissa lapsen kanssa? :eek:
Hm. No totta kai haluaa. Ei se sulta oo poies.
Ihme mies :eek:
 
Sinä olet typerys
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Mämämämä:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Hyi:
Sä oot kyllä niin ittees täynnä. Minä minä minä minä!
En mä tajuu, miten mä tän perusteella oon itteeni täynnä. Ei musta edes tunnu ollenkaan ähkyltä.
Just tuolla mainittiin, että sait yhteen kommenttiisi mahtumaan jopa 4x sanan mä. Ja jos olet itseäsi täynnä ei olo voikaan tuntua ähkyltä, koska olet pelkkä tyhjä kuori ilman mitään sisältöä.
Ai, kuinka ystävällistä. Tulikos sulle nyt hyvä mieli?
Jos sinä sanot, ettet jotain "tajuu" ja minä saan sen sulle selitettyä niin kyllä, kyllä on hyvä mieli.img]http://dl5.glitter-graphics.net/pub/284/284145po9tgy8ckn.gif[/img

 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Sinä olet typerys:
Jos sinä sanot, ettet jotain "tajuu" ja minä saan sen sulle selitettyä niin kyllä, kyllä on hyvä mieli.img]http://dl5.glitter-graphics.net/pub/284/284145po9tgy8ckn.gif[/img
Ok. Minusta vaan vaikuttaa, että olet ehkä jollain tavalla onneton henkilö.
 

Yhteistyössä