Mitä ihmettä mä tekisin...

Kuolen tylsyyteen, kun ei oo töitä ja joutuu päivät pitkät olemaan kotona lasten kera. Ei huvita leipoa, siivota eikä tehdä muitakaan kotihommia. Ei ole harrastuksia eikä kavereita näin päivällä. Lasten kanssa en jaksa kyykkiä ja leikkiä, leikkikööt keskenään, ei vaan huvita, musta ei oo siihen. Hoitopaikkaa heillä ei oo, kun sitä ei saa täällä kerta mulle ei löydy töitä. En tykkää/osaa piirtää tai maalata, en välitä askartelusta. Ulkona ei oo mitään tekemistä, puistossa ei ole yhtään äitiä lapsineen. Autoa ei ole eli mihinkään etemmäs ei pääse.

Tämä on ihan kamalaa...
 
XXS
Olisko paikkakunnallasi esim. työvoimakoulutusta, johon voisit hakeutua. Voisi parantaa sitten työnsaantimahdollisuuksiakin. Ja pääsisit ainakin ihmisten ilmoille pois neljän seinän sisältä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 10:52 Tämätyttö kirjoitti:
Olisko paikkakunnallasi esim. työvoimakoulutusta, johon voisit hakeutua. Voisi parantaa sitten työnsaantimahdollisuuksiakin. Ja pääsisit ainakin ihmisten ilmoille pois neljän seinän sisältä.
Lähinnä hitsauskursseja, myyjän kursseja (ei mun alaa), rekkakuski- tms. kursseja. Sit on niitä mulle turhia atk-kursseja tai "miten haetaan töitä"-kursseja. Oppisopimuspaikkaa haluisin, mutta ei oo mun alaa vastaavia saatavilla...
 
No yritä nyt jotain keksiä! Lue kirjoja, kuuntele musikkia, mene pihalle aurinkoon, istuta kukkia, ompele, soita ystäville tai meilaa jne jne. Saisitko osa-aikatyön, esim pari iltaa viikossa tai viikonlopputyötä?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 10:55 vieras kirjoitti:
No yritä nyt jotain keksiä! Lue kirjoja, kuuntele musikkia, mene pihalle aurinkoon, istuta kukkia, ompele, soita ystäville tai meilaa jne jne. Saisitko osa-aikatyön, esim pari iltaa viikossa tai viikonlopputyötä?
Luen kyllä, mutta ei sitä voi koko aikaa tehdä. Musiikista en välitä. Ulkona sataa ja kukkia ei ole mitä istuttaa. Pitäs saada eka kyytiä kaupunkiin, eikä se onnistu. Ompelukonetta en omista ja ystävillä on omat kiireet, eivät jouda puhelimessa lörpöttämään (eikä työaikana voikaan). Osa-aikatöitä on työkkärissä tarjolla, mutta ei niihin pääse, kun oma koulutus on eri alalta. Ja joku flyereiden jakaminen... ei kiitos!
 

Yhteistyössä