Mitä ihmettä 40v hääpäivälahjaksi??????

Tilanne on siis tämä: anoppi ja appi ovat olleet naimisissa 40v. Juttelin viikonloppuna anopin kanssa ja kysyin, juhlistetaanko jotenkin ja hän sanoi, ettei ole paljon juhlistamista, hyvä kun ei avioeropaperita miehelle kiikuta eteen. Meidän perheen suunnitelmat on nyt tehty sitten tämän mukaan.

Nyt sit miehen siskolta tulee viesti, jossa luetellaan, mitä lahjoja kukakin on hankkinut ja minkälainen kakku tulee jne. HUOKAUS!!! Kysyin, onko kuitenkin tarkoitus juhlia ja vastine oli, että ei juhlita vaan huomioidaan perheen kesken. HUUUUUUOKAUS!!! Meidän esikoisen treenauksista ei tässä kohtaa voi ottaa niin vain treenilomaa (ja välimatkaa treenien ja hääpäivä huomiomisen välillä on 150 km) ja nyt viikonlopulle ilmaantui esikoiselle vielä pakko-olla-paikalla-tapahtumakin.

Mua ärsyttää tämmöinen suunnattomasti, koska me emme näistä suunnitelmista tienneet emmekä voi olla nyt sit paikalla niin kuin ehkä toivottaisiin. Ja sit vielä pitäisi keksiä lahja liitolle, josta anoppi ainakaan ei ole niin riemuissaan. Että mitä keksisi??????????????
 
hmmmm
Ei sun mitän tarvi keksiä, anna sen anopin ja apen lasten keksiä, ja varsinkin sen miehesi sikon joka asiasta on haloon tehnyt. Ei kai hän nyt voi sanella teidän lahjojanne ja juhlintaanne. Jos itse juhlakalu (anoppi) ei koe päivää juhlan arvoiseksi niin ei kai siinä sit lasten mielipiteet ja halut sitä asiaa muuksi muuta.
 
No minä tästä pyyhkeitä saan, jos ei olla huomioitu mitenkään. Viesti näistä lahjoista yms. tuli vain mulle, ei miehelle ollenkaan. Ja koko miehen muu sisaruskatras nyt ilmeisesti on lahjansa jo hankkinut l. me oltais ainoita, jotka ei.

Ei haluttais mitenkään anopin ja apen mieltä pahoittaa ja epäilen, että niin siinä kävisi, jos kaikki muut ovat paikalla ja me emme. Vaikka kuinka yritimme asiaa ajoissa selvittää niin siitä huolimatta.
 
Meillä on ollu tapana et "hääpari" juhlii hääpäiviään ihan kahestaan. Sehän on intiimij uhla ja vaan ehidän kahden välinen asia. MIks ihmeessä siihen pitää muita tunkea väliin???

Niin, mun vanhemmat oli Tallinassa 45v hääpäiviään viettämässä just tällä viikolla.
 

Yhteistyössä