Ja nyt mä söin liiikaaaaa :/Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Olen menossa ostamaan Chinasta lounaan (nyt) - eli hyvä vasta tulossa
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Ja nyt mä söin liiikaaaaa :/Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Olen menossa ostamaan Chinasta lounaan (nyt) - eli hyvä vasta tulossa
kerros mità sòit. mulla menossa iso kupillinen joghurttia ja vadelmia ja mustikoita soseutettunaAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Ja nyt mä söin liiikaaaaa :/Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Olen menossa ostamaan Chinasta lounaan (nyt) - eli hyvä vasta tulossa
Häränlihaa ja sipuliaAlkuperäinen kirjoittaja The lost moon of Poosh:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Ja nyt mä söin liiikaaaaa :/Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Olen menossa ostamaan Chinasta lounaan (nyt) - eli hyvä vasta tulossa
Mä ajattelin herkutella kiinalaisella huomenna Mitä söit?
Mä ajattelin ottaa taas paistettuja nuudeleita. Tai härkää mustapapukastikkeessa. Tai....Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Häränlihaa ja sipuliaAlkuperäinen kirjoittaja The lost moon of Poosh:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Ja nyt mä söin liiikaaaaa :/Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Olen menossa ostamaan Chinasta lounaan (nyt) - eli hyvä vasta tulossa
Mä ajattelin herkutella kiinalaisella huomenna Mitä söit?
Italianallekin tiedoksi
Mä otan usein paistettua riisiäAlkuperäinen kirjoittaja The lost moon of Poosh:Mä ajattelin ottaa taas paistettuja nuudeleita. Tai härkää mustapapukastikkeessa. Tai....
Hae ihmeessä :attn:Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Mies soitti että menee kaikkien lapsien kanssa uimahalliin töitten jälkeen ja mulla vapaailta tiedossa seuranani vaan koira
Pitäisköhän hakea itselleni kiinalaista
Niin taidan Mä otan Kung Po kanaa tai kanaa chilikastikkeessaAlkuperäinen kirjoittaja The lost moon of Poosh:Hae ihmeessä :attn:Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Mies soitti että menee kaikkien lapsien kanssa uimahalliin töitten jälkeen ja mulla vapaailta tiedossa seuranani vaan koira
Mulla on nälkäAlkuperäinen kirjoittaja Grace:Niin taidan Mä otan Kung Po kanaa tai kanaa chilikastikkeessaAlkuperäinen kirjoittaja The lost moon of Poosh:Hae ihmeessä :attn:Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Mies soitti että menee kaikkien lapsien kanssa uimahalliin töitten jälkeen ja mulla vapaailta tiedossa seuranani vaan koira
:heart: Aivan ihana =)Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Mies oli jättäny termarin keskelle keittiönpöytää, ja sen kyljessä oli lappu, "TUORETTA KAHVIA!! Rakastan sinua!"
Oli ihana aamun aloitus :heart:
Oih! :heart: =)Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Mies oli jättäny termarin keskelle keittiönpöytää, ja sen kyljessä oli lappu, "TUORETTA KAHVIA!! Rakastan sinua!"
Oli ihana aamun aloitus :heart: