Mitä hyvää maahanmuuttokriitikoissa?

"joo"
[QUOTE="vieras";29172495]Ei.

Tarkoitinko tällaista kannanottoa, jonka esitit? En, ja veikkaan, että ymmärrät, mitä ja minkälaisia lausuntoja tarkoitin.[/QUOTE]

Kyseisenkaltaisista lausunnoista saa kyllä jo helposti rasistin, ennakkoluuloisen ja suvaitsemattoman leiman.
 
[QUOTE="joo";29172726]Kyseisenkaltaisista lausunnoista saa kyllä jo helposti rasistin, ennakkoluuloisen ja suvaitsemattoman leiman.[/QUOTE]
Lisäämme siis maahanmuuttokriitikoiden ominaisuuksiin ennakkoluuloisuuden ja suvaitsemattomuuden. Rasismihan kaikilla tiedossa olikin.
 
Öh
Siis tuo lista useimpine kohtineen tuo mieleeni rakastamasi mamut. Itse olen ylpeästi maahanmuuttokriittinen ja niin pitäisi muidenkin olla. Töissäkäyviä, itse perheensä elättäviä kunnon maahanmuuttajia minulla ei ole mitään vastaan. Sitten on se mamujen toinen puoli, ei käydä töissä, roikutaan sosiaalietuuksilla, tehdään rikoksia, ei edes haluta käydä töissä/oppia kieltä ymsyms. Nämä pitäisi vikkelään kuskata takaisin sinne savimajaan mistä ovat tulleetkin. Ja itseasiassa sama koskee työttömiä suomalaisiakin. Reteesti vaan kuuraamaan vessoja.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Öh;29177794:
Siis tuo lista useimpine kohtineen tuo mieleeni rakastamasi mamut. Itse olen ylpeästi maahanmuuttokriittinen ja niin pitäisi muidenkin olla. Töissäkäyviä, itse perheensä elättäviä kunnon maahanmuuttajia minulla ei ole mitään vastaan. Sitten on se mamujen toinen puoli, ei käydä töissä, roikutaan sosiaalietuuksilla, tehdään rikoksia, ei edes haluta käydä töissä/oppia kieltä ymsyms. Nämä pitäisi vikkelään kuskata takaisin sinne savimajaan mistä ovat tulleetkin. Ja itseasiassa sama koskee työttömiä suomalaisiakin. Reteesti vaan kuuraamaan vessoja.
Tämäkin ketju oli taas pakko nostaa. :LOL: Olet sinä huvittava tyyppi.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";29177814]Maahanmuuttokriittisissä on se hyvä puoli, että he eivät halua Suomeen murhaajia, raiskaajia ja loiseläjiä kuten maahanmuuttokritiikittömät haluavat.[/QUOTE]

Minne savimajaan lähetetään Matti Putkonen persefinnit, yllätysraiskaaja?
 
Eikös
[QUOTE="vieras";29177824]Minne savimajaan lähetetään Matti Putkonen persefinnit, yllätysraiskaaja?[/QUOTE]
Eikös se Putkonen ollut demari silloin kun vähän yllätysrakasteli menemään?

Demarithan justiinsa tykkää kaikkein eniten muslimeista ja niiden kulttuurista muutenkin, ehkä se oli jo siinä vaiheessa "pyydellyt naapureita kahville" ja sieltä oppinut uusia ihanan värikkäitä tapoja piristämään tätä köyhää kulttuuria?
 
[QUOTE="vieras";29177814]Maahanmuuttokriittisissä on se hyvä puoli, että he eivät halua Suomeen murhaajia, raiskaajia ja loiseläjiä kuten maahanmuuttokritiikittömät haluavat.[/QUOTE]
Kiitos, lisätään listaan. Maahanmuuttokriitikot ovat loiseläjiä. Tuo väkivaltaisuus oli jo mainittu.
 
Olen maahanmuuttokriittinen, mutta ominaisuuteni ovat täysin päinvastaisia kuin ap:n listalla mainitut. :O
Niin, alkoholistikin aina sanoo, ettei ole juoppo.
Se on sitä tosiasioiden kieltämistä.
Käytät huumeita ja haiset bussissa, kyllä me tiedetään.

Edit. Tarkoitin siis, että kyllä nuo tietää. Minähän en tiedä mitään, koska olen samassa bussissa.
 
mielipide asioista
ei voi kiistellä:D, jos minun mielestäni maahanmuuttopolitiikkaa saisi rukata siten, että vain työvoimaperäinen maahanmuutto sallitaan niin tekeekö se minusta maahanmuuttokriitikon saati rasistin?:eek:
Toisinajattelijat ammutaan, niinkö?:D
 

Yhteistyössä