Voisitko antaa minulle - idiootti selkeän - ohjeen tuohon keittoon.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23593302:Mä raastan sitä salaattiin.
Sosekeitto kesäkurpitsasta ja omenasta lorauksella kermaa
En! :OVoisitko antaa minulle - idiootti selkeän - ohjeen tuohon keittoon.
Ja meillä koulun ruokalassa oli kasvisvaihtoehtona todella pahan makuisia kuvia ja puisevia kesäkurpitsoita, jotka oli täytetty pakastekasviksilla ja juustolla. Että niin ammattimaista porukkaa sielläkin duunissa...Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23593407:Ja jos kesäkurpitsa on puisevaa, se on silloin liian iso ja vanha :attn:
Huh! *puistatus*Ja meillä koulun ruokalassa oli kasvisvaihtoehtona todella pahan makuisia kuvia ja puisevia kesäkurpitsoita, jotka oli täytetty pakastekasviksilla ja juustolla. Että niin ammattimaista porukkaa sielläkin duunissa...
Ei sillä että haluaisin pahemmin moittia, kiitollinen olen vaan kun edes järjestetään kasvisvaihtoehto.
kiitti tästä vinkistä, menee meillä kokeiluunAlkuperäinen kirjoittaja kesäkurpitza;23593531:Meidän herkku on kesäkurpitsapyttipannu.
Isohko kesäkurpitsa kuutioidaan ja paistetaan pannulla pehmeäksi. Sitten kuutioidaan 4 kpl makkaraa (me käytetään ukko-pekkaa tai wilhelmiä koska karpataan, mut jauhomakkaratkin käy yhtä hyvin) sipuli ja paistetaan myös ne ja yhdistetään lopuksi. Mausteeksi sopii hyvin esim, ranskanperunamauste.