Mitä hyötyä on omistaa paksut hiukset??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joku vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joku vaan

Vieras
Mulla on pitkät, paksut hiukset, mutta en vieläkään näe, mitä hyötyä niistä on. Miehet eivät ajattele/huomaa, kenellä on paksut hiukset, tuskin tajuavat edes, mitä se tarkoittaa. Ainoastaan naiset kiinnittävät huomiota hiusten paksuuteen, miesten mieleen on ihan samalla tavalla ohuet hiukset, pääasia suurimmalle osalle on, että ne on pitkät. Eli siis ainoa hyöty paksuista hiuksista on se, että naiset saattavat tykätä niistä ja ihailla/kehua niitä...harva kyllä edes kiinnittää huomiota siihen, kenen hiukset on paksut eikä sitä aina silmämääräisesti huomaa. Miksen mä saanut vaikkapa kauniita kasvoja :( niist ainaki olis hyötyä.

Onko olemassa miehiä jotka huomaisivat, että jollain naisella on paksu tukka?? Onko kenenkään teidän mies ikinä kehunut hiustenne runsautta? Elättelen tässä vielä toivoa siitä, että hiuksistani olisi edes joku etu miesmarkkinoilla.

Musta on kiva kun saa kaiken näköisiä kampauksia. Ite tosin en osaa tehdä, mut kaverit räpeltää varsinkin silloin kun jonnekin ollaan menossa.. ;) Itestäni on kiva et ei oo niin ohuet tai vähä hiuksia et läpi kuultas.

olen huomannut ainakin seuraavia: imettäessä hiuksia lähtee -> paksusta hiuksesta ei näy!, saa ohennettuna monenlaisia kampauksia, lämmittää.....
Huonojakin on: hiostaa, kun ois hattu päässä, jos ei ole ohennettu, roikkuu.....

Mut miehet ei kyllä tosiaan hiusasiaa huomaa! Eipä silti, olen ihan tyytyväinen kasvoihinkin, vaikka en erityisen kaunis ole.

pakko sanoo, että näin paksujen hiusten omaavana että mun tukkaa on monesti kirottu kampauksia tehdessä, että niitä on ihan liikaa! Ovat vielä pitkätkin... Onhan tietty kivaa että tätä tukkaa löytyy, mutta kun ne ovat niin paksut ja raskaat, niin esim. kiharat ei pysy ku puol tuntii vaikka ois kunnon mömmöt alla ja päällä. Samoin jotkut hiussoljet vaan ei yksinkertasesti mene kiinni.

Mut enpäs mä toisaalta sellasta hiirenhäntätukkaakaan haluais... eli pakko olla tähän määrään tyytyväinen!

pakko sanoo, että näin paksujen hiusten omaavana että mun tukkaa on monesti kirottu kampauksia tehdessä, että niitä on ihan liikaa! Ovat vielä pitkätkin... Onhan tietty kivaa että tätä tukkaa löytyy, mutta kun ne ovat niin paksut ja raskaat, niin esim. kiharat ei pysy ku puol tuntii vaikka ois kunnon mömmöt alla ja päällä. Samoin jotkut hiussoljet vaan ei yksinkertasesti mene kiinni.

Mut enpäs mä toisaalta sellasta hiirenhäntätukkaakaan haluais... eli pakko olla tähän määrään tyytyväinen!

Olen niin monesti kironnut tätä paksua tukkaani. Mitään kivoja, ilmavia kampauksia ei saa tähän kuontaloon tehtyä ilman parin tunnin föönäilyä+ilmakihartamista, suoristusrautailua ym. toimia, eikä se kampaus kumminkaan ikinä pysy kun max. pari tuntia! Kuivaaminen kestää iät ja ajat ja tuntuu että tähän päähän sopii vaan se yksi ja sama roikkuva malli...

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
No kun on hiusmassaa, saa vaikka kampauksia. Niistä on iloa itselle, jos ei muille =)

tukkaa on mistä tehdä, jos pystyy tekemään. Itselläni moni kampaus on jäänyt tekemättä kun pitkät ja paksut hiukseni eivät pysy kunnolla kiharoilla, tupeerauksessa tai jossain yläilmoja hipovassa kampauksessa :(