Mitä huonoja tuotteita on lidlissä?

  • Viestiketjun aloittaja "hmm"
  • Ensimmäinen viesti
mimmilehmä
pesuaineista,tai tarkemmin siivousaineista se yleispuhdistusainemyrkky on ollut ainoa jolla oon saanut meidän uuninputsattua.ja todellakin olen osatanut kaikki mahdolliset mitä markkinoille on,ja lidlistä löytyi halvin ja tehokkain.ja ei oo todellakaan mitään ympäristöystävällistä mutta puhdasta tulee!
 
"Sirkkeli"
Siivousaineet ja hygieniajutskat ovat olleet järestään hyviä.

Jotkut juustot ovat ihan kamalan makuisia. Samoin jotkut kausituotteet(erikoinen kakku saksalaiseen tyyliin) ovat olleet ihan järkyttäviä. Mannaryynit eivät myöskään ole hyviä. Muuta ei nyt tule mieleen.
 
Professional Griefer
Sieltä saa melkein kaiken muun, paitsi rodillista mehukeittoa. Kananmuniakin harvoin tulee ostettua sieltä.

Kaikissa niissä ulkomaisissa valmisaterioissa on myös joku todella outo, vahva maku. Se on joku mauste, mutten tiedä mikä.
 
Huutelen puskista
Kahvi on kieltämättä aika kärähtäneen makuista. Ehkä Ruotsissa tykkäävät? Lidlin saksanpähkinöissä oli ainakin kerran kummallinen, tunkkaisen homeinen maku. Deodorantti menettelee, mutta ei ole parhaimmasta päästä. Tarkoitan Cien-merkkistä spray-dödöä. Purkkia pitää ravistella kunnolla ja suihkuttaa kaukaa, muuten jää valkoiseksi "hilsepaukuksi" kainaloon ja sotkee varistessaan joka paikan. Tuoksu menee mulla kummallisesti nenään ja aivastuttaa. Muuta pahaa tai huonoa en nyt keksi.
 
Jdkflfji
Hmmmm... Paljon siellä on hyvää, tehdään melkein kaikki perusruokaostokset sieltä. Omaan makuuni ei kuitenkaan ole margariini, oliivit (!!), aurinkokuivattu tomaatti, sinipurkkinen raejuusto (toinen on ok), nestemäinen pyykinpesuaine, yksi vessapaperi (en muista tarkkaan, todella kovaa) ja kissanhiekka.
 
snuins
Jotkut saksassa valmistetut einekset, kute frikadellit ja makkarat. Niissä on aivan liikaa suolaa suomalaiseen makuun ja makkaroissa on kuminaa. Franakfurter makkarakin on suolaista mutta muuten lihaista ja sopii keittoon. Raejuusto ei ole hääviä.
 
ladhjka
Ei tule muuta mieleen kuin sellaset ranskanpastillit, en muista niiden nimeä. Ne maistui oikeastiu myrkytetyiltä, ja jouduin heittämään roskikseen.
En ole koskaan mitään karkkeja heittänyt pois, mulle kelpaa kaikki makea, mutta ne oli ILJETTÄVIÄ. Se maku vielä jäi suuhun ja sai oksennusrefleksin aikaan. En tiedä tuliko mulle joku viallinen pussi, mutta ne oli järkyttäviä.
Muuta kamalaa ei tule mieleen, ihan oon ollut tyytyväinen siihen mitä ostanut olen.
 
On, siksi mä en niitä syökään, mutta noissa lidlin joguissa on vielä enemmän. lisäksi ne on tosi keinotekoisen makuisia. Hyi.

ai niin, ne niitten oman juustonaksut on hirveitä!
Ja ne freeway limut, yäk.
Näin. Lidlin jogurteissa on pidemmät säilyvyysajatkin ja kammon makeita. Tuokaan lapsi ei niitä syö.Terveyssiteet kutittaa ja ärsyttää, sinällään toimii muuten.
 
Ken guru
Mun mielestä Cien pesuaineet. Mökille olen joskus ostanut sellaisia.

Samaten osa karkeista on pahoja. Laktoosittomasta maidosta en myöskään pidä verrattuna Valion maitoon.

Vessapaperi on huonoa.

Myös kissanruoka. En ole kyllä maistanut, mutta kissoille ei kelpaa.
 

Yhteistyössä