eai
mistä tarjouksesta? meillä on banaaneja ja viinirypäleitä, ulkona puussa omenoita..tölkissä ananasta.
no ei ollut kaikki, lisään vielä kun nyt kävin keittiössä katsomassa:Alkuperäinen kirjoittaja noh:- banaaneja
- kiiwi hedelmiä
- päärynäomenoita
- omppuja 5 muovikassillista
- appelsiineja
- verigreippejä
- greippejä
- nektariineja
- mandariineja
- ananaskirsikoita
- kookos
- ananas
- lime hedelmiä
- sitruunoita
- päärynöitä
- luumuja
- viinirypäleitä
olikohan siinä kaikki.. :snotty:
Oho! Onko sulla aurinkoisella seinustalla ja kasvihuoneessa nuo eksoottiset viljelykset? Kerran olen maistanut työkaverin tarjoamia omia viinirypäleitä.Alkuperäinen kirjoittaja miam:viinirypäleitä ja vesimeloonia omasta sadosta
banaaneja ja persikoita kaupasta
Mistä löysit luomubanaaneja? Olen yrittänyt etsiä, mutta missään ei tunnu olevan.Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:Luomubanaaneja ja vesimelonia.
Mä löysin Korson Siwasta. Kuten sen Omarsuklaankin... :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mistä löysit luomubanaaneja? Olen yrittänyt etsiä, mutta missään ei tunnu olevan.Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:Luomubanaaneja ja vesimelonia.
Meidän Siwassa ei ole ollut mitään luomuhedelmiä :/ Eikä tossa K-marketissakaan. Cittarissa on, muttei luomubanaania. Pitää vissiin tehdä visiitti KorsoonAlkuperäinen kirjoittaja Lumiina:Mä löysin Korson Siwasta. Kuten sen Omarsuklaankin... :ashamed: