mitä hassua, tuhmaa ym. teidän puhumaan opettelevat lapset sanoo tai on sanonu?

  • Viestiketjun aloittaja lapset ei aina tarkota sitä mitä sanovat
  • Ensimmäinen viesti
Meidän 3v on kolmisen kertaa käyttänyt kirosanaa "saatana".

Kerran oli lähdössä mummin ja tätinsä kanssa kauppaan, joka oli suorastaan pikkumiehen elämän kohokohta. Mummi kuitenki halus vähä ehostaa itteesä ennen lähtöä, ja siinä vaiheessa ku poitsu oli jo itse pukenut takkinsa, laittanut kumpparit jalkaan ja olis ihan valmiina lähtöön, muori vaan piirtää kulmakarvoja. Poitsu meni istumaan mummia vastapäätä ja huokas syvään, "mummi, voi saatana". Oikeen sillee kypsällä äänellä.

Mun mielestä kiroileva lapsi ei oikein hauskaa ole, mutta tuo äänensävy millä se tuli.... siinä on ollu pikkukorvat höröllään "väärään aikaan" :whistle:
 
Mun kummipoika sanoi joskus ukillensa kun ukki peruutti peräkärryä päin honkia että voi v*ttu ukki, menee ihan pieleen....
Ja mun poika 2v koitti avata auton ovea eikä siinä onnistunut, joten tokas siihen että voi heevetti...
 
Niin, ja sit tuli mieleen tää yksittäistapaus yksissä ristiäisissä.
Tää poika (ikää silloin hiukan vajaat 4v) kärsi kuulonalenemasta ja muutenkin puheen ymmärtäminen oli vaikeaa, kuten myös puheen tuottaminen.
Meillä oli ristiäiset, ja ooteltiin pappia.
Mummo sanos pojalle, että "Käyppä kysymässä äitiltäs, onko pappi jo tullu?"
No mie olin just eteisessä ottamassa pappia vastaan, kun poika pyyhkäs paikalle kysyen: "Äiti, onks pappi hullu?!"
Mie vastaan, että "Juu, meehän sanomaan kaikille, että pappi on tullut"
Poika lähtee eteisestä huutaen kovalla äänellä: "Hei, pappi on hullu!
 
Kata
Alkuperäinen kirjoittaja Nipu:
Mun kummipoika sanoi joskus ukillensa kun ukki peruutti peräkärryä päin honkia että voi v*ttu ukki, menee ihan pieleen....
Ja mun poika 2v koitti avata auton ovea eikä siinä onnistunut, joten tokas siihen että voi heevetti...
Ompa hauskaa. :/
 
Laulajapoika
Meidän 4-vuotias poikamme hyppi sängyllä ja lauloi samalla kovalla äänellä: Kukkokulli, kukkokulli, kulli, kulli, kukko! Meinasi mennä kahvit väärään kurkkuun...
 

Yhteistyössä