Mitä harrastit lapsena ja mitä harrastat nyt?

Ois kiva tietää mitä harrastuksia muilla on ollut lapsena tai nuorena ja mitä harrastuksia nykyään?

Itse lapsuuden/nuoruuden harrastuksistani muistan satubaletin, partion ja VPK:n. Nykyään en harrasta oikein mitään.. kun aikaa lapsilta jää askartelen tai maalailen. Kuntoakin yritän pitää yllä kotikonstein kuntopyörän, crosstrainerin ja hiukan wiin avulla :D Mites muut? Jos saisi hyviä harrastusideoita niin itselle kuin lapsillekkin :)
 
-Jonttu-
Kävin tyttökerhossa. Nykyään ei ole mitään vakituista harrastusta, ahdistaa jos joka viikko pitää jonnekin samalla kellonlyömällä harrastamaan. Askartelen toisinaan omaksi ilokseni.
 
vähäistä
Lapsena en harrastanut mitään, ei ollut vanhemmilla rahaa maksaa.
Nuorena omilla rahoillani kävin erilaisissa jumpissa.
Nyt aikuisena ei taas mitään johtuen seuran puutteesta, yksin en uskalla mennä.
 
Ratsastusta, lukemista, käsitöitä, viulunsoittoa (altto) ja lentopalloa.
Piirsin ja maalasin- siis muutenkin kuin vaan 'tavallisesti', vai miten sen sanois.

Nykyisin vain tuo lentopallo ja viulunsoitto on jääneet pois. Aika vähällä on myös tuo taitelupuoli nykyisin.
 
Non compos mentis
Rytmistä voimistelua, ratsastusta, lukemista, musiikin kuuntelua, kanavatöitä jne. harrastin muksuna. Nykyään en oikein tiedä, mitä lukisin harrasteikseni. Ikuisen opiskelun?
 
vieras
partioo, lentopalloo, pesäpalloo ja lukemista ja musiikkia...
edelleen luen ja soittelen kitaraa ja pidän musiikista ja käyn seuraamassa lentisliigaa ja
myös lapselle on siirtynyt lentopalloharrastus :D
 
vieras
Meinas silmät pudota päästä, kun luin ton "satubaletin" että 'selibaatti' ... :D
No, mä harrastin pianonsoittoa, pesäpalloa, aerobickiä yläasteikäisenä. Enkä mä mitään harrasta enää aikuisena.
 
Ainakin tyttökerhoja, pianonsoittoa, nokkahuilunsoittoa, liikuntaa huomattavasti enemmän kuin nykyään ja mitähän vielä...

Nykyään en kerkeä harrastaa mitään, iltaisin yritän käydä lenkillä

Nii joo luetaanko eläinten hoito harrastukseksi :whistle: B)
 

Yhteistyössä