Mitä hamstrasitte?

  • Viestiketjun aloittaja jedla
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja millamakia:
En mitään.. Kunha kanaa, maitoo ja jugurttii saa kaupasta ni mä pysyn hengissä :) Oliko vähän tyhjää jo?
Aamusta oli tavaraa kun saapui toistaiseksi viimeiset erät lihoja, mutta illasta oli jo ei oota. Joitain hajajutuuja tosin löytyi, mut jauhelihat loppu.
 
3 hengen talous
Ostin punaista lihaa fileenä n. 3 kg, jauhelihaa vajaan kilon ja broileria filesuikaleina 2 kg. Myös tonnikalaa tuli ostettua aika monta purkkia. Leipää on pari pussia ylimääräistä pakkasessa.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja haloo:
tolleen hamstraamalla joku jää ilman mitään, ihmiset on kyl niin super itsekkäitä, miksette elä normaalisti? kestäis ruokaa kaikille paremmin.
No ei mitäs ne muut ei ollu kans hamstraamassa heti aamusta.:)
Ja jos itse olisin jättänyt hamstraamatta olisi joku kuitenkin hamstrannut ne tavarat puolestani..
 
ostin leipää ja maitoa. Ja kanaa ja jauhelihaa. Mutta en mitenkään järin suurissa määrissä, oikeastaan saman verran kun yleensä. Täällä pohjoisen pikkupaikkakunnalla kun yleensä tahtoo muutenkin olla huonoa tuo ruuan saanti niin on tullut tavaksi ostaa muutama paketti/pussi aina kun sitä sattuu olemaan...
 
3 hengen talous
Alkuperäinen kirjoittaja haloo:
tolleen hamstraamalla joku jää ilman mitään, ihmiset on kyl niin super itsekkäitä, miksette elä normaalisti? kestäis ruokaa paremmin.
Ihan rehellisesti sanottuna mua todellakin kiinnostaa paljon enemmän se, onko lapsellani syötävänä sitä ruokaa, mistä lapsi tykkää lakon mahdollisesti pitkittyessä.

Kukaan ei nälkään tulelakon aikana kuolemaan, koska peruselintarvikkeita tulee riittämään. Siksi on tekopyhää kieltää viisaana hamstraamasta esim. lihaa.
 

Yhteistyössä