Ainakin täälläpäin saavat kaikki, jotka kokevat sen tarpeelliseksi.Lappu pitää täyttää...kysytään tulonlähde ja perheen koko, mutta mitään summia ei saa kysyä.Muualla saattaa olla eri systeemit.Alkuperäinen kirjoittaja viirupylly:Kenelle niitä kasseja annetaan?Millä perusteella?
määrät vaihtelevat perhekoon mukaan ja paikkakunnan mukaa myösAlkuperäinen kirjoittaja vieras:maitojauhetta ja 12 pussia makaronia
Siis minne pitää täyttää lappu?Meillä mies työttömänä ja itse olen äitiyslomalla ja kaksi lasta on.Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:Ainakin täälläpäin saavat kaikki, jotka kokevat sen tarpeelliseksi.Lappu pitää täyttää...kysytään tulonlähde ja perheen koko, mutta mitään summia ei saa kysyä.Muualla saattaa olla eri systeemit.Alkuperäinen kirjoittaja viirupylly:Kenelle niitä kasseja annetaan?Millä perusteella?
Alkuperäinen kirjoittaja viirupylly:Siis minne pitää täyttää lappu?Meillä mies työttömänä ja itse olen äitiyslomalla ja kaksi lasta on.Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:Ainakin täälläpäin saavat kaikki, jotka kokevat sen tarpeelliseksi.Lappu pitää täyttää...kysytään tulonlähde ja perheen koko, mutta mitään summia ei saa kysyä.Muualla saattaa olla eri systeemit.Alkuperäinen kirjoittaja viirupylly:Kenelle niitä kasseja annetaan?Millä perusteella?
Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:määrät vaihtelevat perhekoon mukaan ja paikkakunnan mukaa myösAlkuperäinen kirjoittaja vieras:maitojauhetta ja 12 pussia makaronia
Tuolla hlölukumäärällä saisit täällä ainakin kaksi, ehkä jopa kolmekin kassiaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:määrät vaihtelevat perhekoon mukaan ja paikkakunnan mukaa myösAlkuperäinen kirjoittaja vieras:maitojauhetta ja 12 pussia makaronia
2 aikuista ja 4 lasta.
etelä-suomi
mä en oo saanut kuin puolet tuosta, vaikka meillä on samankokoinen perhe.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:määrät vaihtelevat perhekoon mukaan ja paikkakunnan mukaa myösAlkuperäinen kirjoittaja vieras:maitojauhetta ja 12 pussia makaronia
2 aikuista ja 4 lasta.
etelä-suomi
Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:Tuolla hlölukumäärällä saisit täällä ainakin kaksi, ehkä jopa kolmekin kassiaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:määrät vaihtelevat perhekoon mukaan ja paikkakunnan mukaa myösAlkuperäinen kirjoittaja vieras:maitojauhetta ja 12 pussia makaronia
2 aikuista ja 4 lasta.
etelä-suomi
Ei saa olla liian ylpeäAlkuperäinen kirjoittaja hmm:Voisi olla tarvetta ja varmaan saisi mutta en kehtaisi kyllä hakea kun on niin pieni paikkakuntakin..
Alkuperäinen kirjoittaja JOKU:2 PAKETTII NÄKKÄRII, 2 PAKETTII MAITOJAUHETTA, 1 PAKETTI MYSLIÄ, 2 PAKETTIA KEKSEJÄ, 1 ISO PAKETTI HAPANKORPPUJA, VEHNÄJAUHOA, 4 VILJAN PUURO HIUTALEITA, SÄMPYLÄJAUHOA. SÄILYKE LIHAA, KUIVATTUJA HEDELMIÄ 1 PSS, 3 TAI 4 PUSSII MAKAROONII[/JA SIT VIELÄPASTAA TOMAATTIKASTIKKEESSÄ!