Mitä EU-ruokakassi sisältää?

Rollolainen
makaroonia, hapankorppuja, kaura tai neljänviljanhiutaleita, keksejä, näkkäriä, maitojauhetta, sämpylä ja vehnjäjauhoja. Tää on peruspaketti , mutta joissakin saattaa olla vielä lisäksi mysliä, sika-nautasäilykettä, lihapullasäilykettä, hernekeittoa,margariinia ja kalapuikkoja.

Alkuperäinen kirjoittaja viirupylly:
Kenelle niitä kasseja annetaan?Millä perusteella?
Ainakin täälläpäin saavat kaikki, jotka kokevat sen tarpeelliseksi.Lappu pitää täyttää...kysytään tulonlähde ja perheen koko, mutta mitään summia ei saa kysyä.Muualla saattaa olla eri systeemit.

Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:
Ainakin täälläpäin saavat kaikki, jotka kokevat sen tarpeelliseksi.Lappu pitää täyttää...kysytään tulonlähde ja perheen koko, mutta mitään summia ei saa kysyä.Muualla saattaa olla eri systeemit.
Siis minne pitää täyttää lappu?Meillä mies työttömänä ja itse olen äitiyslomalla ja kaksi lasta on.

Siis minne pitää täyttää lappu?Meillä mies työttömänä ja itse olen äitiyslomalla ja kaksi lasta on.

Täällä jakaa työttömien yhdistys ja siellä täytetään tuo lappu ja kun sen on allekirjoittanut, niin saa kassin tai kassit; riippuen perheen koosta.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
maitojauhetta ja 12 pussia makaronia
määrät vaihtelevat perhekoon mukaan ja paikkakunnan mukaa myös

2 aikuista ja 4 lasta.

etelä-suomi
Tuolla hlölukumäärällä saisit täällä ainakin kaksi, ehkä jopa kolmekin kassia

Täälläpäin annetaan vain1 kassi kaikille. oli perhekoko suuri tai pieni.
Oli lappu ilmestynyt hakupaikkaan seinään. 1 kassi saa ja vain kerran kk:ssa saa hakea

JOKU
2 PAKETTII NÄKKÄRII, 2 PAKETTII MAITOJAUHETTA, 1 PAKETTI MYSLIÄ, 2 PAKETTIA KEKSEJÄ, 1 ISO PAKETTI HAPANKORPPUJA, VEHNÄJAUHOA, 4 VILJAN PUURO HIUTALEITA, SÄMPYLÄJAUHOA. SÄILYKE LIHAA, KUIVATTUJA HEDELMIÄ 1 PSS, 3 TAI 4 PUSSII MAKAROONII

Täällä mll jakoi lapsiperheille ja pussin sisältö oli (määrät vaihteli perhekoon mukaan):
-makaronia
-maitojauhetta
-pastaa tomaattikastikkeessa
-hapankorppuja
-4viljan puurohiutaleita
-vehnäjauhoja
-sämpyläjauhoja
-näkkileipää
-mysliä
-ruisdigestivekeksejä
Ja olikohan vielä muita..

Täällä myös vapaakirkko jakaa haluaville kasseja sekä työttömät saavat tarpeen mukaan.

JOKU
Alkuperäinen kirjoittaja JOKU:
2 PAKETTII NÄKKÄRII, 2 PAKETTII MAITOJAUHETTA, 1 PAKETTI MYSLIÄ, 2 PAKETTIA KEKSEJÄ, 1 ISO PAKETTI HAPANKORPPUJA, VEHNÄJAUHOA, 4 VILJAN PUURO HIUTALEITA, SÄMPYLÄJAUHOA. SÄILYKE LIHAA, KUIVATTUJA HEDELMIÄ 1 PSS, 3 TAI 4 PUSSII MAKAROONII[/JA SIT VIELÄPASTAA TOMAATTIKASTIKKEESSÄ!

Yhteistyössä