Mitä eilisessä kehokuvaketjussa kävi? Se ap kilahti, palasiko vielä niiden ensisolvausten jälkeen?

  • Viestiketjun aloittaja "bäm"
  • Ensimmäinen viesti
Sangria
[QUOTE="just";28765836]Sangria vois laittaa kropastansa kuvan ihan arkivaatteissa, veikkaanpa ettei näyttäis ihan samalta ;)
Tissit on kyl isot mut muuten tuo mekko huijaa aivan selkeesti..[/QUOTE]

On ollutkin jossa oli musta toppi ja mustat housut. Samalla tavalla siinä piirteet näkyi. Suurinpiirtein.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
  • Tykkää
Reactions: demdem
On todella ja sun kroppa on myös mieletön. Mulla on vyötärö kadonnut tuon viimoisen syntymän jälkeen...
:ashamed:No ei kyl oo... Sillon ku olin 30 kiloo painavampi olin sentään semmonen tiimalasin mallinen vaikka lihava olinki... Nyt oon vaan tämmönen pötkylä vaan :snotty:

:D

No mut sä oot ainaki näyttäny aina hurjan upeelta ku ollaan nähty! Kai sä sit vaan osaat pukeutua niin hyvin :xmas: :kiss:
 
:ashamed:No ei kyl oo... Sillon ku olin 30 kiloo painavampi olin sentään semmonen tiimalasin mallinen vaikka lihava olinki... Nyt oon vaan tämmönen pötkylä vaan :snotty:

:D

No mut sä oot ainaki näyttäny aina hurjan upeelta ku ollaan nähty! Kai sä sit vaan osaat pukeutua niin hyvin :xmas: :kiss:
Äläs nyt...kun sun kuvia on kattellut nyt kun olet laihtunut niin sulla on oikein kaunis kroppa :kiss:
 

Yhteistyössä