Mitä autoa ET IKINÄ HUOLISI?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
FB
Hmm, en haluaisi ladaa enkä skodaa, vaikka jälkimmäinen onkin nykyään oikeasti hinta-laatusuhteeltaan hyvä auto. Myönnän, että puhtaasti merkki rassaaa. En myöskään ottaisi mitään sellaista jenkkilaivaa, yäk.

Sen sijaan erittäin mielelläni ajaisin audilla, bmw:llä tai lexuksella.
 
HEH
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
OPELIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ajttelinkin että OPEL on listan kärkipäässä. meillä toinen Opel menossa ja kun se vaihdetaan niin ei enää ikinä!!!!!!!!!!!!

O nnellisen
P ojan
E nsimmäinen
L elu
 
vieras
Miks moni sanoo ettei huoli ranskalaista autoa? Ihan mielenkiinnosta kyselen.

Mä en huolisi ladaa, jenkkiautoa tai mersua. Kaikensortin lava- ja pakettiautot on myös iso nou nou.
 
Muutamia merkkejä kartan ja niitä tuskin meille tulee: Renault, Peugeot, Citroën, Opel, Fiat, Ford. Kaikissa em. autoissa on hyviä yksilöitä ja etenkin ajettavuudeltaan osa loistavia. Sitä vaan haluaa auton, johon voi luottaa ja jonka arvo ei tipahda 1 euro / metri (provo).
 
huuhaa
Lähipiirissä neljä ranskalaista autoa. Kaikissa oikeesti koko ajan jotain vikaa vaikka uudehkoja autoja ovat. Voi olla huonoa säkää, mutta on vaikuttanut minuun ainakin niin etten siellä päin valmistettua autoa hommaa. Ja nämä omistajat ovat itsekin autoihinsa melkoisen tyytymättömiä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miks moni sanoo ettei huoli ranskalaista autoa? Ihan mielenkiinnosta kyselen.

Mä en huolisi ladaa, jenkkiautoa tai mersua. Kaikensortin lava- ja pakettiautot on myös iso nou nou.
Ranskisten arvo alenee nopeasti ja valitettavasti ne ovat lähes kärkipaikoilla vikatilastoissa eli jos haluaa huoltaa ja korjauttaa usein autoaan, niin silloin ranskalainen on hyvä hankinta :) Eivät ole ehkä parhaimpia Suomen olosuhteisiin. Sou sääd, koska monet ovat pehmeitä ja kivoja ajaa kuitenkin, semmosia letkeitä autoja.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
moni sanoo et ei ottais bmw:tä, miksi? Onko siinä kyseessä sen auton "imago" vai joku muu syy? Sama syy kuin mersulla?
Taitaa olla imago aika pitkälti monilla syillä, mulla vaimo taas ei pidä BMW:n ulkonäöstä pätkääkään, hänen makuunsa liian maskuliininen ja julma. Näin on monia mielipiteitä. Mun mielestä BMW on jees auto, mut surkeessa maineessa...

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja pennola:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
moni sanoo et ei ottais bmw:tä, miksi? Onko siinä kyseessä sen auton "imago" vai joku muu syy? Sama syy kuin mersulla?
Taitaa olla imago aika pitkälti monilla syillä, mulla vaimo taas ei pidä BMW:n ulkonäöstä pätkääkään, hänen makuunsa liian maskuliininen ja julma. Näin on monia mielipiteitä. Mun mielestä BMW on jees auto, mut surkeessa maineessa...
minkälaisesta autosta vaimosi sitten tykkää? tai sinä?
 
Christina
En ottais Ladaa, Saabia, Kiaa, Huyndaita, Fiatia, Opelia....En mitään ranskista tai japsia. Kyl maar bemari on se autojen auto :D Yleensä kateudesta ihmiset sitä haukkuukin.... ;) Vaan kyllähän niitä maanantaikappaleita sattuu merkkiin kuin merkkiin!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja pennola:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
moni sanoo et ei ottais bmw:tä, miksi? Onko siinä kyseessä sen auton "imago" vai joku muu syy? Sama syy kuin mersulla?
Taitaa olla imago aika pitkälti monilla syillä, mulla vaimo taas ei pidä BMW:n ulkonäöstä pätkääkään, hänen makuunsa liian maskuliininen ja julma. Näin on monia mielipiteitä. Mun mielestä BMW on jees auto, mut surkeessa maineessa...
minkälaisesta autosta vaimosi sitten tykkää? tai sinä?
Hmm, vaimolle sopii useampi auto, ei mikään merkkiuskollinen tai fanaatikko siinä mielessä eli käytännöllinen ja ulkonäöltään siisti. Jos hommaisimme vaaleansinisen farmari-Passatin, niin hymy tulisi hänenkin huulilleen. Audi, Skoda (eritoten se uusi Suberb voisi olla mielenkiintoinen mutta sitä ei saa farkkuna vielä, Octavia on jees), VW ainakin vahvoina ehdokkaina meillä, tällä hetkellä löytyy VW Passat sedan-mallisena ja metallinsinisenä.

 
IhanaValo
Opelia en halua, kaikki kellä on, kiroaa ne viimeseen korven kuuseen,lahoavat alta..
Skodaa en myöskään ottais, ainut muisto semmoisesta, et oksensin sen takapenkille :x

Ladankin ottaisin mieluummin, ne vanhemmat mallithan on etenkin hienoja.. :)
Ja Datsun 100A:n ottaisin huutaen :D

Eipä tässä sitä kysytty,mutta.. :ashamed:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
volvoa en ottaisi vaikka annettaisi. Uusimassa malleissa ei näköjään vilkut toimii ja kuljettajaan iskee joku kusipäisyys komleksi liikenteessa :(
Kyl se on minust hyvä auto, eikä vilkuissakaan ole ollut vikaa. Kusipääksikään en itseeni tunne...:)
t. Volvokuski
 

Yhteistyössä