Mitä asiaa et saa tehtyä?

  • Viestiketjun aloittaja berrie
  • Ensimmäinen viesti
Pitäs aloittaa projekti. Dedis 7.3.2013. Kuusituhatta sanaa aiheesta miten kaupunkisuunnittelun kehittäminen mahdollistaa Suomessa harvalukuisen väestön paremmat palvelut. Vielä oma aihe, mutta ei inspais. Onneksi teratologinen palvelu antoi siunauksensa satunnaisille Concertoille, joten vkl mennee sitten läppäri sauhuten.
 
Koiran kynsien leikkaus ja peppukarvojen trimmaus (siis koiran). Tuuletusikkunoihin pitäs saada keväällä laitettua jotkut hyttyssuojat, joka kesä pörisee amppareita sisälle kun on jotkut kukkapuskat heti ikkunoiden alla. Kolme kesää mennyt jo amppareita metsästäen. Hmm... Pitäs tyhjentää keittiöstä kaikki alakaapit ja pyyhkiä pölyt sieltä.
 
---
Eteisen katon maalaus odottanut kesästä asti. Kouluprojekti piti palauttaa pari kuukauttai sitten. Kaikenlaista siivoamiseen liittyvää. Korjattavien vaatteiden kassi pursuilee, osa on jo auttamatta lapsille liian pieniä..
 
Mun pitäisi lukea fysiikkaa ja kemiaa, mutta joku helkkarin jumi ei saa minua tarttumaan kirjoihin. Laskut alkoi tökkimään, tuli suuri turhautuminen ja sen jälkeen olen vain lykännyt jatkamista. Aikataulu on muutenkin tiukka, niin ei ois varaa tällaisiin jumeihin.
 

Yhteistyössä