Mitä ammattia arvostat ja mitä et?

?.?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Arvostan lääkäreitä, ystävällisiä kuljetusalan ammattilaisia, poliiseja. En arvosta lähihoitajia tai sairaanhoitajia, juuri siksi että tuo on yleensä työ johon kuka vaan otetaan, ja jälki on sen näköistä. Katkeria akkoja töissä jotka ei ole päässeet siihen kouluun mihin olisivat halunneet ja se katkeruus kaadetaan hoidettavien niskaan. Juorutaan ja valitetaan koko ajan työpaikasta.
huh huh
 
Alkuperäinen kirjoittaja ?.?:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Arvostan lääkäreitä, ystävällisiä kuljetusalan ammattilaisia, poliiseja. En arvosta lähihoitajia tai sairaanhoitajia, juuri siksi että tuo on yleensä työ johon kuka vaan otetaan, ja jälki on sen näköistä. Katkeria akkoja töissä jotka ei ole päässeet siihen kouluun mihin olisivat halunneet ja se katkeruus kaadetaan hoidettavien niskaan. Juorutaan ja valitetaan koko ajan työpaikasta.
huh huh
:LOL: :LOL: Aamun paras! :D :D
 
vierailija
Arvostan lähes kaikkia ammatteja, mutta ehkä eniten poliiseja, sairaanhoitajia, myyjiä, asiakaspalvelijoita (myyjät ja asiakaspalvelijat tekevät tärkeää työtä, ja arvostus aika surkeaa. Olen itse asiakaspalvelija ja aina saa huonoa palautetta, vaikka kuinka hyvin hoitais hommat). Arvostan myös aika korkealle maanviljeliöitä ja kuljetusalan ihmisiä.
 
vierailija
Ihmettelen, että miksi seksityöläisiä ei arvosteta? Työtä sekin on eikä varmasti helppoa. Arvostan kaikkia, jotka hankkivat rahansa työllä eivätkä elä toisten verorahoilla. Ihan sama onko lähihoitaja, opettaja, kaupan kassa, putkimies vai puhelinmyyjä. Kunhan saa palkkaa niin paljon, että ei tarvitse kelan rahoilla elää, ja maksaa kiltisti veronsa.
Sitten on nämä only fans -ihmiset ja tubettajat ja influensserit nykyään. No, niitä en ihan hirveästi arvosta, mutta toisaalta joku niillekin rahaa maksaa ja kunhan sitten itse maksavat verot, niin mikäs siinä. Kunhan tajuavat, että se only fans -raha saattaa jossain vaiheessa loppua samoin kuin youtube-videoiden teko. Että olis joku backup-plan olemassa sitten. Jokin "oikea" ammatti.
 
vierailija
Kuinka niin? Ensi...t on töissä paljon naisia. Avuntarvitsijan sukupuolella tai sukupuolettomuudella ei ole hoitotyössä mitään merkitystä. Käsittääkseni uskonnolliset ja kulttuurilliset erot huomioidaan jos se on mahdollista mutta ensisijainen asia on ihmisen hengen pelastaminen.
Just aamutv kertoi siitä kun cooperin testi ja leuanveto plokkaa naiset pois
 
vierailija
Arvostan työntekijää, joka osaa työnsä hyvin ja ammattitaitoisesti. On tunnollinen ja huolellinen.
On ystävällinen.

Ja tätä mieltä olen kaikista eri työntekijöistä ja eikä se arvostus nouse korkealla koulutuksella.

Miksi arvostaisin esim. ylimielistä kirurgia, joka on ammattitaidoton, huono työssään ja hutiloi leikatessaan. On silloin täysi paska ja arvostus 0.
 

Yhteistyössä